foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @tear, dat is alleen maar beter! dan heb je meer zekerheid! maar snap dat je lichtelijk onzeker wordt hiervan meis! pfff, zenuwslopend als je ook nog es niet ongi wordt! ben heel benieuwd meis. maandag gelijk laten weten he? probeer maar lekker te genieten van het weekend.

2. Niet meer actief

Tearke volgens mij heb je prijs

voorzichtige proficiat zie maar in't negatief!

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    brrr spannend ist wel he

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zie hem ook hoor meid.
    Maandag nog maar een keer testen en als je slim bent koop je er 2 want dan kun je dinsdag met ochtend urine testen.

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    tearke dat ziet eruit als een streep hoor!

Dina meid, wil je geen valse hoop geven, maar heb jij echt wel een vroege miskraam gehad?
    Je hebt erg veel donkere ovutesten, dat kan wijzen op een zw.schap.

een bloeding (ook hevig) komt vaker voor en hoeft een zw schap niet in de weg te staan..

Ik ben benieuwd,

Liefs, paula

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ooh dina ik zie net dat het van 2 dagen is die testen..dan kan het heel normaal zijn.

Ik deed niet zoveel testen in 2 dagen, maar had ook wel 2 dagen een vet donkere streep.

Liefs, paula

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik zie hem ook hoor........ (en moet erg lachen dat ik niet de enige ben die testen Of uit elkaar sloopte OF tegen een witte achtergrond hield om het beter te zien ;))

8. Niet meer actief

Dina als ik je ovutests bekijk zou je dan niet eens opnieuw een zw testje uitvoeren?

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tearke: Ik zie echt wel een lijntje hoor! Volgens mij ben je hartstikke zwanger!

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Tearke.. IK zie m ook duidelijk en ik ken die testen heel goed.. ik heb ze afgelopen maand na de mk veel gebruikt om te kijken of ik nog hcg had.. ik heb noooooooit een indrooglijntje gehad ook niet na uren en met de meeste verbeelding.. uit elkaar gesloopt en tegen het licht.. geen enkel tweede streepje te ontdekken.. niks voorgedrukt of grijs.. dus ik zeg.. ZWANGER!

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Hai Nadinneke, nou ik kan het me bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. heb vorige maand een vmk gehad, dus dat zou ik nu heel vroeg zwanger zijn. ik heb mijn streep ook lichter zien worden, dus heb denk ik gewoon lange tijd die waarde in mijn urine gehad. ik hoop dat ik over 2 weken mag roepen dat ik zwanger ben hihi

ennuh ik zie ook een streepje hoor! had ook die testen van matcare, en had toen ook een lichte streep maar was toch echt wel zwanger. vandaag zijn de winkels toch ook open:) dus dan kan je t morgen al doen (en stiekem 1 vandaag hihi) laat het ons weten!

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik snap er nu toch even niets meer van..Gaat het dan weer mis!

Ik heb afgelopen dagen doorgetest en toen kreeg ik steeds een lijntje alleen vanochtend echt nauwelijks iets te zien.

Dan gaat het waarschijnlijk toch niet goed!
    Had net met een ander contact over het feit dat zij dat ook even had met 2 testen, maar de hoop vervliegt nu toch een beetje!

Britt

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    veel gedronken britt? anders vrees ik met grote vreze........

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    kan wel voorkomen maar probeer vanavond weinig te drinken en dan morgenvroeg weer een testje..

Ik zie nog steeds wel iets, zelfs zo vanaf die foto (meestal is het in het echt nog duidelijker)

Maar het lijkt mij wel dat die streep nu wel langzaamaan duidelijker moet worden...

succes!

15. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai britt, ik heb hem in het negatief bekeken. zie bij de 1na laatste een duidelijke streep , bij de laatste zie ik het niet.... ik hoop voor je dat je morgenochtend positief test. hoeveel dagen voor of na je nod zit je? liefs

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tearke jaaa meid ik zie een streepje..Jij zat toch eerst ook bij net bevallen en weer kriebels voor een baby...?

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik zat ff mee te spieken met de testen van dina maar zo te zien heb je 4 testen gedaan op 1 dag.. het is toch normaal dat je 2 dagen... dus niet 2 dagdelen positief test als je eisprong hebt...?
    dat is tenminste wat mij vertelt is..

( gewoon nieuwschierig hoor ;) )

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja inderdaad...maar ik vergeet daar steeds langs te komen...haha
    ik reageer eigenlijk bitter weinig nog bij aprilmamas ook....ben soms gewoon te lui :)

(even offtopic hihi-

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nee ik heb geen 4 testen op 1 dag gedaan! Het zijn dezelfde testen maar op een moment de foto genomen ;)

Gister had ik ook een positieve test. Dus nu totaal 2 dagen. Maar aanstaande woensdag is mijn nod al.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ga je morgen weer testen...? Ik kan woensdag testen als de :evil: niet zijn gearriveerd..

Deel Deze Pagina