foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai nhene, ja klopt! ik wist dat helemaal niet. heb inderdaad meerder testen op een dag gedaan omdat ik nieuwsgierig was hoe lang die piek er zeg maar zou zijn. maar geen idee dat het de volgende dag ook nog posi kon zijn:) hihi je hebt gelijk!

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja aylinn,ik test morgen weer.vriendje breng na zijn werk een test mee....spannend.ik hoop echt dat ik niet ongi word...alhoewel ik een voorgevoel heb dat ik het wel word...
    we zien wel!

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Tearke, volgens mij wel zwanger hoor! Succes morgen!

4. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    :( :( :( :( :( ik kruip in mijn bed geloof ik tot morgen middag haha

ik hou jullie op de hoogte in elk geval

5. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Tearke, ik zie ook een heel licht lijntje. Ik hoop het voor je! Nog even een klein vraagje aan de dames hier, want zit beetje in hetzelfde schuitje. Geven de testen van sensitest ook indrooglijntjes? Heb al bij 3 testen een heel licht lijntje tegen het licht aan, maar twijfel nogal.Helaas geen foto, dat lukt me niet.

6. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    dees ik hoorde hier op de site nog niet veel goeds van de sensitests...mss even een andere halen..
    mijn vriend is nu om een test,was hij vergeten haha!heb hem er direkt terug omgestuurd.ik moet dadelijk gaan werken,dus jullie weten het vanavond wss of het goed of slecht nieuws is.en anders zeker morgen

dees mijn duimen draaien voor je!mss kunnen we samen zwangeren hihi

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@tearke: ik zie m ook!
    in mijn album staat een foto van de nieuwe kruidvat test 4 dagen voor mijn nod. er zit een lijntje maar hij is zo vaag en loopt niet eens door naar onderen. was stomverbaasd dat ik wel zwanger bleek een week later.

8. ik heb ook die test gedaan vanmorgen, die nieuwe van de kruidvat...er verscheen nix.. gisteren had ik wel een licht streepje op de matcare net als een paar dagen daarvoor alleen gisteren iets donkerder..
    woensdag nog maar eens testen met een test van 2 voor 5 euro.. en anders de gyn maar bellen

9. Niet meer actief

Marieke1610 heb hem in't negatief gezet en zie toch wat hoor!

Die 1e van 4 dagen ervoor niet maar die van voor 't raam wel!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JAAAA ik ziet hem! ;)
    Maar matcare zou ik mee oppassen, heb veel gehoord hier opt forum over vals positief, dus misschien ff naar de winkel racen en kruidvat testen (2 voor 5 euro)halen?

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    yup, vals positief met matcare helaas........ik vertrouw die zelf nooit meer, doe mij maar kruidvat.

12. hahaha die test voor t raam is ook van september he! staat ook bij de tekst ;) die is ook vals positief geweest.. die foto van gisteren heb ik weggehaald hihi anders komen er strax zoveel fotos in te staan.. ik w8 t wel weer af tot woensdag

trouwens kruidvat heb ik ook vaak vals positief mee getest hoor ;)
    vertrouw eigelijk geen enkel lijntje meer of hij moet echt goed duidelijk zijn..

13. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik net na het werk naar twee kruidvats, allebei waren de testen uitverkocht! Nu heb ik er een van etos eigen merk, iemand goede ervaringen mee?Ga het morgenochtend testen met ochtenurine.

14. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik heb bij sensitest geen 1 keer indrooglijntjes gehad.Zelfs niet na een paar dagen. Positief bij positief en negatief bij negatief. Succes iedereen!

15. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    jaja!het was duidelijk een lijntje!gisteren en vandaag een clearbleu test gedaan en daar kwam na twee secondjes al een duidelijk mooi kruis op!
    heb nog nooit zo een mooi kruisje gezien!
    ik plaats vandaag of morgen fotokes!
    ben zooooooooo blij!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen,

Ik heb vanmorgen een sensitestje gedaan. Staat in mn album. De foto is na 5 minuten genomen.
    Zien jullie iets? Is dat een schaduw lijntje?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    gefeliciteerd tearke!

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou zegt u het maar..
    de onderste is vanmorgen met ochtend urine.. in het echt is de brede streep ook te zien..

de bovenste heb ik direct daarna gedaan, met zelfde urine.. .

daar wordt je toch simpel van...pfff..

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Emma: volgens mij is die positief hoor!

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    emma.. die is idd wel positief hoor.. wedden dat je over 2 dgn de strepen je om de oren vliegen.. super...

Deel Deze Pagina