ik heb opnieuw getest met een andere merk, dit is de uitslag ik denk dat de dipstick wel betrouwbaar is..[/url]
Streepjes: wat onwijs balen zeg, maar wie weet, blijven de duivels toch weg... ik duim voor je. Azra: dat lijkt me een duidelijke positieve streep hoor meis, gefeliciteerd. nog even een vraagje over de CB-digitaal. Ik heb em net gedaan, geeft aan niet zwanger, maar er staat wel heel licht een 2e streepje op het testje zelf. Ik weet dat je dat bij die test niet zo mag bekijken, maar ben toch een klein beetje eigenwijs...hehe, je moet wel kijken als je em eruit haalt, toch?!... Ik trek er echt totaal geen conclusies uit, maar wil toch graag weten of dat jullie weten of er een voorgedrukt streepje op die test zit. liefs, Daan
ik zie nu toch echt duidelijk ook bij jou twee goede streepjes. feli meid. ik zelf kan er ook nog niet echt aan wennen en geloven. maar lichaamelijk geloof ik het wel veel warm en misselijke periodes. heel veel plezier en succes met je zwangerschap
dank je wel, dat heb ik ook jorinda, warm en misselijk (maar gelukkig niet overgeven) spannend allemaal, wel heel bijzonder..
@ daan Je mag hem niet beoordelen op hoe ie er uit komt. Staat ook in de beschrijving. @ streepje Wat maf! Kan best een vroege mk zijn. Maar hoeft niet. Anders een bloedtest vragen.
He Daan, ik weet niet precies hoe het ziet. Ik had echter 17 maart ook zo'n vaag streepje en niet zwanger. De dag daarna was het tweede streepje donkerder en zwanger! De dag daarna nog donkerder en weer zwanger! (zie ook bij album). Het streepje zegt dus wel iets, maar het kan best dat er bij de cb digitaal altijd een vaag tweede streepje te zien is. De kruidvattest gaf op 17 maart een heel erg licht (twijfelachtig) tweede streepje aan. volgens mij reageert deze test iets sneller dan de cb. Jente
ik ook gelukkig niet overgegeven. heb wel last van veel maag zuur opgeblazen gevoel. en band rond mijn maag. heb jij ook last van beetje waterig afscheiding. ja spannend vind ik het wel of het goed blijft zitten. groetjes jor.
hoi meiden, Het is wel een gedoe hoor met die testen. Ik had vanochtend ook getest, maar volgens mij niet veel te zien, wel heb ik al een aantal dagen een tempratuur boven de 37 graden, Ik ga vanmiddag nog een nadere test halen. en hopen dat het posi is! meiden allemaal succes!
owjah wat ik nog even zeggen wou, Ik heb in augustus een mk gehad, ik heb toen drie keer test en drie keer negatief. Toen bij de dokter getest en toen was ie dus posi dus laat de moed niet zakken!
Wat vinden jullie van de mijne? Zie mijn album...Ik zie een streepje, maar hoort hij niet duidelijker te zijn? Ik heb al een ClearBlue gekocht, die ga ik morgenochtend doen. Ik ben nu twee dagen overtijd...Het was een eigen merk Apothekers test...
Ik zie een duidelijke streep hoor! Volgens mij ben je zwanger Ik zal je alvast een voorzichtige proficiat wensen