Oh... en @ bruisje: jouw tests zijn vaag, vooral omdat het met DEZELFDE urine is Zou het als een indrooglijntje opvatten en overmorgen nog eens testen... Maar ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is... Succes!
ja ik zie het ook maar zo dan.. hij verscheen wel direkt toen de urine er over heen ging zeg maar.. en bleef ook staan.. dus echt indrogen kan het niet geweest zijn..., maar goed.. ik heb zelf ook niet zoveel op met deze + testen, maar die van 2 voor 5 euro waren uitverkocht.. er was een probleem met de leverancier hoorde ik .. dus het zal overalwel zo zijn.. anders nog maar ff naar de apotheek racen straks en vervolgens afwachten maar weer...zit niks anders op....pffff
emma ik zie wel iets hoor!over een paar dagen zijn we samen zwanger haha! bruisje,lijkt wel heeeeeeel raar!
@bruisje, jeetje daar wordt je idd erg onzeker van! gauw een andere test halen meid! ben heel benieuwd voor je!
@bruisje, die ene is echt positief ja, maar op die andere zie ik niets nee! Ik zou snel een andere test halen en die nog eens doen, of morgen ochtend anders! ZOu is het ook niets, dei onzekerheid! @all, even een vraagje tussen door, zie dat jullie de testen wel eens in het negatief zetten, hoe doe je dat?
hey je foto in negatief zetten doe je zo : je gaat naar paint je opent je foto je klikt dan op afbeelding boven in en daar staat negatief tussen je klikt op negatief en dan heb je je foto in het negatief wil je hem weer van negatief afhalen doe je het zelfde liefs ancie
Hai meid toch ik gun het je zo van harte! Is er in een andere gemente bij u nog en kruidvat voor die van 2 voor 5? Ik ga er ook een deel inslaan binnenkort want die zijn zo snel op en ze hebben toch een lange houdbaarheidsdatum. Ik gun het je meid en hoop dat je van je onzekerheid verlost wordt! *Knuffel*
nee ze zijn hier overal op.. "tijdelijk niet leverbaar" dus we zullen het met andere moeten doen... ik heb nu bij matcare besteld... we zien wel...
Meiden, ik heb mijn test in mijn album gezet, willen jullie er eens naar kijken? in het echt zie je hem duidelijker hoor, maar op de foto is het moeilijk om dat scherp in beeld te krijgen Oh ja, je moet hem wel vergroten anders zie je hem niet Ben benieuwd of jullie wat zien!
mmm we zitten in een vaag schuitje he bruisje oh ja en die testen van het kruidvat zijn hier ook op, maar bij trekpleister verkopen ze dezelfde alleen dan van hun huismerk, maar gewoon hetzelfde doosje en alles alleen andere winkelnaam, dus die kun je ook kopen anders!
Nee dat vind ik hem zowiezo ook niet hoor, ik ga ook nog nergens van uit! Wilde zowiezo morgen gewoon weer gaan testen, maar ben een beetje bang geworden, had vanmorgen opeens een klein beetje roze verlies, daarna niets meer gehad, maar ik heb al 2 keer meegemaakt dat het niet goed is gegaan, dus ben heel erg bang dat als ik zwanger ben dat het weer fout gaat...
Ja daar gaan we allemaal voor he! Ik zie het somber in eigenlijk hoor, maar ja, je weet maar nooit he, een klein kansje misschien! Wanneer ga jij weer testen bruisje?