morgen als de testen van matcare binnen zijn.. en dan overmorgen en alle dagen tot na mijn nod.. die staat op donderdag, maar is volgens mij zondag... dus dat zou een nega test nu wel verklaren..maar dan had ik liever geen halve positest gehad...
Nou spannend dus, je hebt wel het geluk dat je nog voor je nod zit, dat is wel een goede reden om nog geen vet positieve test te hebben toch! Nou hopen dat de testen snel binnen zijn, je hebt een aardig voorraadje besteld zo te horen, asl je elke dag wilt testen haha
ja klopt.. is zo'n pakket.. 12 voor 14 euro...whahaha... dus kan ik ff lekker LOS gaan..hihihihihi de kwalen zijn volop aanwezig dus t kan gewoon niet missen..
Hee vreemd Bruisje! Die dunnen lijntjes zie je inderdaad wel vaker, maar jij zegt in het echt de dikkere streep te zien.. hmmm vermoeiend he Sterretje : sorry k zie nix? Enne Tearke: Kijk zo willen we ze allemaal! Gefeliciteerd! Bij ons ook al geen kruitvattesten meer te vinden.. Misschien doordat die nieuwe met plus van hun zo irritant is, dunne lijntjes die niets zeggen? Maar ja dan zou je zeggen dat die goedkope er gewoon nog moeten zijn he.. Ik ben zo een muts die denkt dat ze stiekem toch zwanger kan zijn na ongesteld te zijn geweest.. Heb weer ns met CB getest, en ook op die zie ik vaak een dunne verticale lijn die dus niets zegt... Deze keer ook weer, maar echt zo duidelijk! Hoefde helemaal niet in t licht of van dichtbij te kijken.. Ik foto toestel halen, maar ja dan vervaagt íe toch weer. En als de foto dan eindelijk lukt is íe daar zowat niet meer op te zien.. Ik zie m wel maar moet je echt zupergoed kijken. In het echt hoef ik niets eens mn best te doen om m te zien. Maar ja.. zal wel weer 'vals' zijn. CB zegt zelf dan ook: de verticale lijn moet evenwijdig zijn aan de horizontale, dus ja
ja precies loekie.. dat staat er bij kruidvat niet bij, maar neem aan dat dat wel de bedoeling is.. nu hij is ingedroogd zie je de hele breedte wel duidelijk.. die zat er ook meteen al, maar goed.. alleen het dunne lijntje werd donkerder... bij de tweede test had ik dan op zijn minst hetzelfde verwacht, maar ik moet wel heeeeeel goed kijken wil ik wat zien.. pfff.. las ook dat de goedkope kruidvat testen hetzelfde zijn als die bij trekpleiser... zelfde doosje alleen staat er dus andere winkelnaam op.. hier hebben ze dan weer geen trekpleister..pfffff... ik wacht morgen de matcare testen wel af.. die ken ik.. heb ik nog nooit een indrooglijntje op gehad en toch al heel wat van versleten zelfs na uren en dagen was er werkelijk niks te zien..dus wta dat betreft ben ik blij als daar een streep op komt te staan.. hoe licht ook... maar goed.. t blijft afwachten... jij succes.. anders toch maar s naar de trekpleister dan maar..whahaha...
bruisje, Ik wilde eigenlijk geen test meer kopen want morgen komt me bestelling binnen. maar stond in de kruidvat en werd weer verleid. Ze hadden de oude en vertrouwde niet meer. Alleen alles met + - dus heb het gedaan.... maar heb ook zo'n dunnen streep... Moet mijn testen scannen kan heb geen foto toestel. Kijk maar in mijn album!
Nou en dat zijn nu precies zie verdomde dunne strepen waar we t over hadden.. om niet goed van te worden he
Hoi , Ik heb met CB ook al zo'n testen gehad en een duidelijke + maar die waren allemaal VALS + ze zouden ook eens een mapje mogen maken met valse testen van elk merk. Ik snap ook niet eens van kruidvat dat ze er nu eentje met een + je moeten maken om CB na te huppelen ? Terwijl ze zo'n goede hebben met die van 2 voor 5 ! Heb ook al gezien dat CB er nu heeft met zwanger + het aantal weken en niet zwanger koste ook een 12,95 bij trekpleister
Ik ga morgen mijn man toch sturen naar kv hier voor een hele hoop testjes want die met + je jakkes echt neen dank u! wij gaan er nog niet voor maar dan heb ik ze toch in huis!
is echt erg hoor , het was een er al binnen 2 min. ietsjes breder toen die op droogde was dit over. Het ergste is je krijg bijna alleen maar dat soort testen, bij de kruidvat.
Voor degenen die de kruidvat testje niet meer kunnen krijgen, die van de trekpleister zijn exact hetzelfde. Alleen ander doosje, ook 2 voor 5 euro.
kijk.. aan jou hebben we wat.. THNX @loekie.. ik heb die van jou allemaal s in negatief gezet en dan zie je in de breedthe toch ook wat hoor...dus misschien ff naar de trekpleister?
die nega van mij heeft dan weer niet zo'n streepje.. das wel raar dan weer... nou ik test niet meer met + testen.. ben dr klaar mee..
@loekie.. zie nu pas aan je banner dat je ongi bent geworden? en dat dit oude test is of? ik niet snap
hihi, ja ik schreef al: ben zo een muts die denkt dat ze stiekem toch zwanger kan zijn na ongesteld te zijn geweest..