Tis alleen dat ik die dunne lijnen dus niet vertrouw.omdat ik al zo vaakk dunne lijntjes heb gezien.... hoewel ik ze zo duidelijk nog niet gezien heb..en nu kv ze niet heeft.. Hier geen trekpleister in de buurt.. Nog andere goede ideeen?
@ Bruisje heb er een 2 de toen straks gedaan. kijk een in mijn album. is moeilijk want als ze nat zijn zijn ze doorzichtig. Voor de mensen die het leuk vinden. Kijk maar eens..
Nou en wat denk jij? Ik vind t toch altijd maar dubbel hoor, kan zomaar raak zijn of is het dan toch een "valse"
@loekie1981 je heb pas duidelijkheid als je een streep heb waar je niet om heen komt. Gewoon leuk om naar te kijken wat je allemaal kan zien met een test. Dat vind IK. Andere natuurlijk niet. Ieder zijn eigen ding.
@ emma: Ja hoor! gefeliciteerd en meiden, denk als je echt super zeker wilt zijn...je nod afwachten en daarna testen met cb digital... weet hoe het voelt. ik wacht nu rustig mijn nod af omdat je jezelf gek maakt door zo vroeg te testen. hihi liefs
bedankt voor de reacties Ik ga over een paar dagen de digitale doen , dan geloof ik het echt echt hahaha