Spannend hier zeg! Ben eventjes niet geweest hier omdat we nu sindsn 2 weken officiceel in de de MMM zitten. Dus was eventjes een beetje confronteren allemaal maar ik ben er weer! Zie alweer wat lichte testjes! Spannend hoor! Mijn duimen draaien rond voor jullie!
slaapzak: ik zeg zwanger..ik zie duidelijk een streep.. maar heb geen ervaring met die testen..dus weet niet of ze ook valse strepen geven ofzo
@slaapzak.. ik heb al een hele zak van die testen gedaan en nog nooooooit iets van een streepje gezien hoor.. vanmiddag komt dan hopelijk eindelijk de nieuwe lading.. kan ik weer los gaan @Loekie.. dan weet ik dus meer...hihihihi
tja tearke ik dacht het stiekum ook. maar ik had van morgen weer getest niks op te zien. maar ja ik ben wel vroeg met testen dus.. ik vond hem wel duidelijk je hoefd geen gekke trucjes uit te halen om te zien. Was duidlijk zichbaar. Dus wie weet..
Hallo iedereen, zouden jullie ook naar mijn testen kunnen kijken Ik denk wat te zien, maar het is heel dun (Zie photoalbum)
Ik zie hem hoor peppie01! Spannend over een paar dagen nog maar een testje dan! Misschien een kruidvat 2 voor 5,- doen?
ik zie hem ook maar zou zeker over een paar dagen nog een nieuwe doen en misschien gewoon die van de kruidvat 2 voor 5 euro! vindt ik persoonlijk wat duidelijker afleesbaar! maar toch alvast voorzichtig een felicitatie!
Ik voeg ze hierbij nog even apart toe. http://img148.imageshack.us/img148/3273/eerstetestzp1.gif Ik heb nog 1 test van CB liggen en die ga ik zondag doen. [/url]
@bruisjke, bij jou zie ik een tweede streepje op die foto die in het negatief staat Vand e week waren je foto;s toch duidelijker? op die andere zie ik helaas niets...
@bruisjke: Hey meis, ik zie idd ook nog niks. Maar dit is nog maar de eerste. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Dit is mijn eerste cyclus die goed gaat met hulp van Clomid. En het zou tof zijn als ik nu geluk heb.