foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Gefeliciteerd peppie! Volgens mij is het wel raak hoor ;)

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Spannend peppie!
    Over een paar dagen nog eens testen en hopelijk issie dan nog duidelijker!

3. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Stomme CB + testen steeds.. De digitale zegt niet zwanger, dan zal het wel niet he..
    Bruisje? Heb je je pakketje al binnen?

4. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Ik had ook eerst een cb + gedaan.

En vandaag een kruitvat test. En kijk mijn album op 19-12-08 :D

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jep duidelijk. gefeliciteerd!

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    raar hoor loeki...op kv zie ik wel een +.. tzijn vage tesen.. ik gebruik ze niet meer hoor.. stomme dingen.. geven veel hoop maar tis niks..ik heb met matcare ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele vage streepjes, maar kunnen net zogoed schaduwlijntjes zijn.. echt roze zijn ze niet hoor..kan er niet zoveel mee.. ik wil eerst een duidelijke streep zien zonder dat ik me in allerlei bochten moet wringen om uberhaupt iets te zien...dus vooralsnog is het negatief..

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai meiden, ik heb me vanmorgen laten verleiden tot een zw test. heb die van kruidvat 2 voor 5 euro. ik las hem af in mijn badkamer (daar is het niet erg licht) en dacht iets te zien. toen ik na een kwartier hem weer bekeek in daglicht zag ik een streep. ik zit 5 dagen voor mn nod... ben erg bang dat het niet zo is... zien jullie het ook? en kan dit uberhaupt geldig zijn (deze test). Liefs Dina

FOTOS ZITTEN IN MIJN ALBUM

8. Niet meer actief

Hoi Dina ,ik zie een streep hoor!

Ik begrijp best dat je bang bent , moet dit keer GOED zijn e meid!

PROFICIAT al van ons en knuffel¨*

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik zie ook heèl vaag wat! Spannend!

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik zie uhm ook...spannend!

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    ik ga er nu 2 inzetten, ik heb net twee x cb digital gedaan. ze geven aan NIET zwanger, maar kijk zelf maar naar de test. er staan toch echt 2 strepen! hoe duidelijk moeten ze zijn voordat die test Zwanger aangeeft? (ben toch niet scheel? haha)

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    die tweede streep had ik ook hoor dina en was ook niet zwanger toen..

maar die digitaal kan je pas veel later doen...ik had ook een positieve kruidvat test en die digi zei nee...pas twee dagen later zei ook die test zwanger

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Spannend Dina
    Het is wel zo dat de test binnen een bepaalde tijd (5 of 10 min) positief moet zijn. Anders is het het bekende indrooglijntje.

Maar ik zie wel een lijntje, dus ik hoop dat het goed zit!

14. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai pekske, was je toch ook echt zwanger bij die kruidvat test of was die vals posiief? ik vind het raar. snap wel dat het positiever moet zijn wil die digitale zeggen, zwanger. waarschijnlijk moet die streep net zo gekleurd zijn dan. maar ik heb hem eerder gedaan toen stond er heelmaal geen tweede streep, maar nu wel hele duidelijke.

maar niet iets dus om hoop uit te halen? hihi

15. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Dina, 100% zwanger hoor!

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai chiaraa, het ziet er niet uit als een indrooglijntje. heb je mijn twee cb's ook gezien? die van kruidvat heb ik vaker gedaan maar nooit een lijntje extra gehad. pff irritant. ik had nog zo gezegd dat ik niet zou gaan testen hihi

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ja ik was wel zwanger......bij werden de lijntjes alleen na nod ineens vager..dus ik kreeg een miskraam..

maar jij bent zo vroeg met testen dus nu zouden ze duidelijker moeten worden met de dag...

maar als ik jou streep zie dan denk ik wel dat er wat gaande is..de streep is gewoon even breed als de andere en rose...

die indrooglijntjes zijn vaak niet zo breed en niet rose...

succes!

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai pekske, ja ik had dat ook de eerste maand. ik was zwanger maar dat is niet goed gegaan. daarom hou ik mijn hart nu heel erg vast. had niet durven hopen dat het weer raak zou zijn meteen, durf het nog steeds niet. hoewel ik stiekem nu hoop dat ik geluk heb. ik durf bijna niet meer te testen haha zou zo n mooi kerstcadeau zijn... vertellen dat we een kleintje verwachten. hoe lang zijn jullie bezig? zie heel veel info van je... ziet er heftig uit..

hai fioon, haha nou ik hoop dat je gelijk hebt!

19. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wij zijn nu bijna 3 jaar bezig...
    bij ons gaat het inderdaad niet helemaal zo als we gehoopt hadden, maar ik geef de moed niet op...
    2009 gaan we weer verder

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Dina: die is positief hoor! Over 2/3 dagen zou de digitale clearblue ook positief moeten zijn ;)

Deel Deze Pagina