Dina.. ZWANGERRRRR JEUH... Gefeliciteerd meis... wedden dat digital over een paar dagen (NOD) Zwanger zegt?! Super.. ik wil je graag achterna.....
Mijn NOD is morgen (banner klopt niet) nu heb ik vandaag cb + gedaan.. kv is hier niet meer te krijgen nu dus tis niet anders.. nu zie ik toch echt wat, alleen valt ie op de foto eigenlijk helemaal weg.. voor de streepjes tuurders heb ik m toch maar in mijn album gezet... Have fun.... Ik ben nog niet overtuigd trouwens....te vaag.. veeeel te vaag...
Ik zie persoonlijk niks, maar ik vind deze testen eigenlijk rotzooi. Toen ik zwanger was van Eva, heb ik 3 van dit soort testen gedaan en alle 3 waren ze supervaag of niet te zien. Tijden van testen varieerde van 1 dag overtijd, tot een week....was dus echt wel zwanger.
nou wendelaa.. dat geeft dan iig hoop...whahahahaha.. dat ze zo vaag waren en je toch zwanger was.. ik vind het ook ondingen hoor.. maar ja.. ik ben nu eenmaal een kansloos wanhopige muts die zekerheid wil en vriendin kwam langs met deze test en stond erop..nou vooruit dan maar...hihihihi....
Dina ik zeg ook zwanger meid! Enne die digitale zegt dat ook over paar dagen. (je krijgt helaas altijd twee streepjes maar als je zwanger bent zijn ze even dik) Gefeliciteerd!
ja Dina! Die KV geeft volgens mij toch de doorslag! En nu maar hopen dat t goed blijft gaan..! Nou Bruisje, daar zou ik ook nog niet blij van worden... Jij kreeg toch ook een pakketje van matcare? Heb je daar nog niet mee getest? Liefs Loekie
hai lieve meiden, oh ik word gek van die onzekerheid. ik durf het niet te geloven. ik voel me niet zwanger, mn ovu testen zijn ook niet positief... ben bang dat ik weer voor de gek gehouden wordt. heb gelezen dat je niet op de strepen mag letten van CB Digital dus die kruidvat test is mijn ultieme test zou je zeggen. zit te twijfelen of ik morgenochtend weer ga testen..... wil het alleen om zekerheid te krijgen, maar ja...ben bang dat dat em nog niet gaat worden. grrr
hai bruisje, ik zie op de foto inderdaad ook nog niets. maar het is altijd zo dat je het op de foto vager ziet dan in het echt... ik heb een sensitest gewone zw test gedaan zonder ochtendurine, nou die is gewoon negatief... maar ja, die ene kv test he... hihi
Dina, De ovutest van Annie was ook niet posi en haar zw. test van kruidvat was net zo licht als die van jou...Komt goed meis. En anders naar de trekpleister voor dezelfde testen als kv
ja idd annie, jou bedoel ik hahaha. Ben vandaag bij Dina geweest en heb de test gezien. Er was echt een streep te zien. Mss niet zo heel duidelijk maar hoefde de test niet in allerlei postities te houden om um te kunnen zien....dus ik denk ook wel dat het raak is.
dina.. jij bent echt wel zwanger hoor.. ik had vorige maand ook een kv test.. 4 dgn voor nod en zelfs nog lichter dan die van jou.. op nod had ik de apothekerstest en die was ook positief.... geloof t maar meis.. en nu vasthouden he kleinjte..! @Loekie...ja die van matcare heb ik al binenn.. zie ik ook wel streepjes op, maar ze zijn zo vaag.. krijg ze wel op de foto, maar alleen als ik ze in een bepaalde hoek houd.. dat riekt bij mijnaar schaduwlijntjes dus daar kan ik niks mee... zit niks anders op dan wachten.. ik wacht nog een paar dagen.. ga dinsdag denk ik testen...
hai meiden. wat lief van jullie... ben blij dat jullie ook mn angst begrijpen. denk dat die streepjes er gewoon verschijnen om me zenuwachtig te maken en me te pesten ofzo. mn ovu test was vanmorgen duidelijker. zw test gedaan van testpoint (die kan je ook vroeg doen), weer een streepje... FOTOS in mn Album. Liefs
De testen die je t laatst hebt geplaats, daar zie ik dus echt wel een 2e lijntje op. Nog vaag, maar staan er wel. Zelfs op de foto die je niet negatief hebt gemaakt, zie ik ze staan. Dus ik denk dat als je over 2/3 dagen nog een test doet, je een vette 2e lijn hebt!
Lieve Dina.... Je bent echt hartstikke zwanger....Ik zie het 2e streepje hartstikke duidelijk. Hij is wel heel erg licht maar dat is te wijten aan het vroege testen. Op de negatieve zijn ze ook heel duidelijk... Gefeliciteert meis