Dina, gefeliciteerd meid, wauw! GEWELDIGE KERSTDAGEN worden dit! @bruisje, ben benieuwd! heb je al getest?
thanks meiden. ja die ene digigale is ook van clear blue. die vond ik bij kruidvat. je kan met die test ook testen voor nod. 4 dagen geloof ik. maar de gewone digitale is ook positief! kan het nog niet echt geloven haha
Nou hummie.. check mijn album... IK IS BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! licht maar duidelijk.. niks pennestreepje.. gewoon een mooie brede en vooral blauwe lijn.. binnen een minuut zichtbaar.. geen rare bochten, onder lampen kijk gedoe.. gewoon duidelijk... JEUHHHHHHHHHHHH
ik zie t peppie... mooooooi he.. jij ook gefeli zeg... @dina.. en ik mag je dus gelukkig volgen....hihihihi.....
DINAAAAAAAAAAAA WAUW gefeliciteerd meis Ben super blij voor je, maar dat wist je al he Bruisje, jij ook van harte meis
@ Dina: wat is dat cijfer dat op die andere clearblue staat? Is dat de duur van je zwangerschap geteld vanaf de bevruchting?
gefeliciteerd! jippie. even een vraagje , ik snap die banner niet. want ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben.... ik zit 3 dagen voor mn nod. moest do ongi worden. 25 nov de eerste dag van mn ongesteldheid. hoe moet ik dat ding nou invullen? (cycluslengte zou dan 31 zijn, heb op dag 17 mn ei gehad) kussss van mama
DINA.. tot aan de termijn echo houd ik me hier aan vast.. kan nl altijd nog wat verschillen.. http://www.verloskundigenamsterdam.nl/datum.php hier kun je het makkelijk uitrekenen.. bij jou kom je dan op 4 september 2009 uit!
dat bedoel ik.. ik ben 4 wk en 1 dag en de digi is nog steeds negatief, maar ik ben t gewend.. ken t van de eerste dus doe m over 2 dgn nog wel een keer.. dat zal mijn pret niet drukken hoor!
hihi nee inderdaad. 3 weken is nog wel erg kort he. best maf dat ik al vet positief test. dacht altijd dat ze echt vanaf de dag van je menstruatie rekenden. dus dan vanaf de 25ste november hihi ach het zal wel. als die uk maar goed blijft zitten. ben ineens heel erg moe nu, vast van alle spanning. ik ga even een tukkie doen hihi