hai tasjaa, het streepje wat jij hebt lijkt op een indrooglijn. die van mij is echt breed. als ik mijn test laat liggen heb ik ook zo n streepje (met nog een breder stuk streepje ernaast, maar de linkerkant van de streep is dan dun en donker). zou misschien even een vroege zw test doen. vb van test point of die van 2 voor 5 euro van kv!
hai jojo, ik lijk wel iets heeel lichts te zien. hoeveel dagen zit je voor je nod? zou overmorgenochtend nog even een testje doen. als je zwanger bent moet de streep zichtbaarder zijn! liefs
Misschien ben ik blond of niet helemaal helder meer maar hoe kan je in 1 minuut nou een indroog streepje hebben? Alles is dan nog nat dus dat kan nooit. Gewoon weer opnieuw testen denk ik dan maar.
ja...dat kan ook niet. maar het lijkt op een indroogstreep toch? en als dit binnen 1 min verscheen zoals ze zegt.... ja... opnieuw testen dus
hallo meiden wat denken jullie van mijn test? het + teken kwam er na enkele seconden al te staan. ik heb vanavond getest. foto staan in mijn album ik krijg niet echt een duidelijke foto omdat ik geen goed licht heb. de foto is duidelijker als je er een keer op klikt
Hij is inderdaad heel licht. Welke test is dit? Die van CB? Ik had een dikkere streep, maar heb hem een aantal dagen na nod gedaan. Als het CB is, dan kan hij nog dikker worden, want CB is minder gevoelig. Ik duim voor je.
die van cb en die erop lijken van de kruidvat krijgen heel vaak zo'n super dun lijntje.. als ie zo dun is betekend dit niet (altijd) zwanger! Hij moet net zo breed zijn als de horizontale lijn! Maak je dus niet al te blij met zo'n smal lijntje, zegt niets..
meiden, wat is eigenlijk een indrooglijntje...en wat zegt het eigenlijk? is dat een voorgedrukt lijntje waar als je zwanger bent een kleurtje verschijnd of wat ik me er bij voorstellen. Hoor iedereen er altijd over, maar weet eigenlijk niet echt wat het is....
Kan iemand mij iets over de gevoeligheid van de kruidvattesten vertellen met een plusje (van 7 euro nog wat). Kun je die voor NOD doen of echt pas op die dag of erna?
@ Kira, ik heb de foto in het negatief gezet, zie wel het dunne lijntje. over een paar dagen nog even testen. op mijn fotos kun je zien dat hij net zo breed is als de horizontale lijn. @hope, in principe kan je die test doen vanaf de dag dat je overtijd bent. maar ik heb hem ook gedaan voor mijn nod en bij mij is ie positief. denk dat het van je hoeveelheid hcg afhangt. liefs
hallo meiden, ja de test is van CB maar is vals denk ik want ik heb vanmorgen weer getest en daar was niks op te zien. bedankt voor het meekijken
Hey meiden Ik heb een test gedaan zonder de adaptar van clearblue maar nu was het teststreepje bijna net zo donker als de controle lijn is die dan positief
gefelliciteerd! en: ja ik snap het ook niet.. dat dat lijntje er binnen 1 minuut staat.. terwijl het z'n dun lijntje is.. maarja maar ff afwachten of ik ongesteld word enzz
wel raar ik las net de zwangerschaps verschijnselen van mensen.. waar ik onder andere vorige week last van had was 4 dagen elke x hoofdpijn steekjes in me buik heb ik nu al 2 weken last van zo ongeveer rechts in me lies en rechts bij me navel en ook wel ergens anders beetje steekjes in me rug en ribben.. Bij het vrijen dat je baarmoeder heel gevoelig is zeg maar.. veel witte afscheiding.. en heb vorige week hele week last gehad van misselijkheid bij het eten en in vlagen als ik honger had enzo heel erg moe.. kan elke moment van de dag zo in slaap vallen.. haha branderige ogen ook heel snel Brrrr wat een onzeker heid ook.. maar ik denk dat het niks is.. en dat ik het nieuwe jaar gewoon weer opnieuw moet beginnen met proberen enzz