Ik geloof dat ik ook zwanger ben. Zouden jullie ook naar mijn test willen kijken. Alvast bedankt. Vindt het zo spannend.
Ik zie een heel licht streepje op jou test happygirl81 Probeer over 2 dagen nog eens te testen misschien is je hcg dan hoger en krijg je een duidelijke streep. Spannend joh! Liefs Vlindertje
hier toch een duidelijke van predictor na twee weken overtijd. geloofde die van hier van deze site toch blijkbaar niet helemaal. vandaag dus nog even een test gedaan. maar ga toch geloven erin.
Ik heb ook een vage test (2 stuks). Ze liggen een endje weg en ik moet er steeds even langslopen ... (zie album)
salapio kwamen ze na drie minuten al jou streepjes en volgens mijn zijn ze in het echt ook iets duidelijker dan de foto toch bij mijn toen wel. volgens mijn ben je toch ook zwanger misschien nog iets te weinig hcg in je urine succes ermee hoop dat het raak is.
Bij die van eergister weet ik het niet. Na een halve minuut of wat dacht ik: &^%^%& trrr...t die ik ben met mn testje doen en heb ik het ding terug in de verpakking gestopt en in het prullenbakje op de WC gedaan. Pas toen vanochtend na een minuutje een vaag streepje verscheen dacht ik ... en heb ik de oude test ook gepakt - wel een (onbetrouwbaar) streepje ... ongeduldig type
jou onderste op de foto is van eergister zeker er staat in de bijsluiter dat ook een vaag steepje zwanger betekent zou nog even een ander halen bij kruitvat die van kruitvat merk.of gewoon predictor over paar dagen net als ik zelf. ik had twee april al eentje van etos daar had ik echt een heel licht tot bijna geen steepje had vergroot glas nodig. misschien toen te vroeg getest toen deze van de pagina besteld en die 5 april gebruikt die waren toch wel aardig duidelijk. maar met al die verhalen van deze site dacht ik misschien toch niet goed. deze heb je toch van deze site gekocht of niet. heb er er niet drie.? nou veel succes en alvast een beetje gefeliciteerd. hoop voor je dat het echt klopt
Heel begrijpelijk hoor. Maar wanneer is je NOD, of ben je nu al over tijd? Gewoon na een paar daagjes even weer testen. Tja, geduld is een schone zaak . Succes! Groetjes, MaWaBe
Cyclusdag 43 nu en 15 DPO, dus een dag overtijd, uitgaande van 14 DPO. Maar ik weet niet zeker of dat mijn eisprong was. Volgens FF zit ik nu op 19 DPO ... Dus geen flauw idee