hey, ja ik ga ervanuit dat het negatief is maar toch who knows,maandag bloed nemen,dan weet ik de utislag nog voor 2009 nog mensen met zo'n test?
hannelore, ik heb helemaal geen streepje op die testen ! wel na de aangegeven tijd zie je een grijsachtig streepje maar dat is heel duidelijk te zien dat dat een indroger is.. zolang die kv test van jou beetje rozig is... hoe licht dan ook, zou ik uitgaan van een positief resultaat!
Tasjaaa weet jij al wat meer? Want als je de hele tijd zo licht blijft testen kan het ook zijn dat het een vroege miskraam is en dan moet je toch op controle gaan.
Gefeliciteerd Slaapzak! Superrrrrrrrrrrrrrrrrr Mijn test wordt ook donkerder, zie album...1 van de 25ste en de onderste van vandaag! Groetjes
wie van jullie weet of het erfelijk is.. miskramen en onvruchtbaarheid.. me moeder heeft altijd miskramen gehad! tot dat ze mij kreeg.. ben ook enigskind... en de zus van me moeder heeft helemaal nooit kinderen kunnen krijgen..
wat vinden jullie van de dipsticks in mijn album. Kreeg daar vorige week steeds een heeeel lichtroze streep op te zien. Op de foto komt hij niet heel goed over. Zijn dit nou de indrooglijntjes? Ze zijn wel dik.
ik heb dat ook gehad met mijn sensitest dipsticks! vraag me nu ook steeds meer af of het indrooglijntjes zijn! heb jij ook dat als je ze tegen het raam houd roze zijn !
hmz oke dan zou je zeggen dat ze gewoon positief zijn.. hoe licht dan ook.. zolang je ze met het blote oog kan zien.. was het wel binnen te tijd ? 10 minuten..? spannend !
bij me werden de dipstick testen ook duidelijker wanneer ze wat uitgedroogt zijn.. opzich zie ik ze ook wel zonder dat ik ze tegen het raam aan moet houden.. alleen moet je wel ff goed kijken wil je ze zien! op je clearblue test zie ik ook niet echt iets.. maarja afwachten zou over een paar dagen nog is z'n dipstick test doen en kijken of ie wat duidelijker word
Ik keek net naar dipstick test van 2 dagen terug! dat streepje is veel duidelijker geworden... je ziet hem in ieder geval zo met het blote oog ..! nu word ik helemaal onzeker ..! indroog lijntje is tog niet roze..! en aangezien ik al 2 weken lang licht roze streepjes test.. alleen die bijna niet te zien zijn! pff
Hier ook iemand met een vage sensitest test! Ook een (hele lichte) licht-roze streep! Weet niet wat ik ervan moet denken! Ik dacht da tindrooglijntjes wit waren? Met het blote oog goed zichtbaar maar met de camera was het moeilijker... dus vandaar achtergrond licht! Ziet er naar uit dat ik nog ff kan wachten met testen..... deze is trouwens van 4 dagen geleden....
@dees83.. ik zie wel iets op die dipsticks.. zelfs inhet negatief, maar tis wel zoeken en heeeeel licht.. ik zou t voor mezelf niet als positief beschouwen, maar zou er wel hoop uit putten.. ik ken het meis.. had precies zulke testen.. ik teste uiteindelijk 1 dgn na nod positief.. dus nog even volhouden... @ ELENI.. deze is wel duidelijk hoor.. in het negatief is het 2e streepje duidelijk zichtbaar.... alvst voorzichtig gefeli!