foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

klusser 1980 ,wanneer heb jij je positieve ovutest dan gehad want ik denk dag 13 maar dan zie ik de andere op dag 20 en 21 nog duidelijker?

Als je ff wilt antwoorden ,want eens wij ook nogeens beginnen eraan wil ik ook met ovuesten proberen.

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hahahaha :) :oops: :oops:

Nee, er was iemand met vage sensitest-testjes hier en ik heb toevallig ook sensitest! dus vandaar dat ik het plaats! :D

Ik wacht zelf nog ff met testen... :D

3. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @Nadinneke, toen ik op dag 13/14 zat dacht ik eerst ook dat mijn ei er al aankwam, maar het werd toch geen duidelijk streepje en het paste trouwens ook niet goed bij mijn cycli.
    Ik beschouw nu dag 21 als een postieve ovutest en heb dat ingevuld in mijn temperatuurkaartje. Fertility Friend zegt dat ik op dag 22 mijn ei had. Dus dat zou precies kloppen.
    Ik zou ovutesten combineren met tempen, alleen een tempverhoging is een echt bewijs voor een ei.

succes
    Klusser

4. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hee Bruisje.. Ik zie slecht nieuws bij jou onderaan? Balen voor je meis!

Andere meiden met positiever nieuws: Gefeliciteerd!

5. Niet meer actief

Thx klusser ,dus als je temperatuur omhoog gaat is het eigenlijk te laat om nog te klussen?

En bij een positieve test net goed om te klussen?

6. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Voor alle zwangere dames , gefeliciteerd :D
    Voor de gene die nog bezig zijn , suc6 !

Ik vind het altijd maar moeilijk met die testen ,
    Ik heb het zelf ook gehad namelijk , toen ik teste (2 dagen voor nod) was me streep zo licht dat ik hem zelf niet eens zag.
    Me vriendin schoot gelukkig te hulp , die heeft hem is goed in het licht bekeken en er zat wel degelijk een streep.
    Omdat ik zo gestresst was en nou niet wist hoe of wat heb ik er daarna nog 4 gedaan , en die sloegen ook allemaal licht uit.
    Maar het was wel duidelijk te zien.

Ze zeggen dat de meeste zwangerschaps testen 99% betrouwbaar zijn , maar als ik zo alle reactie's en foto's zie , en ook daarna lees dat het bijv. een indroog lijntje was , vind ik dat echt lullig ! sommige testen zijn negatief terwijl je 2 dagen later wel positief test.
    We leven nu bijna in 2009 , vinden dat ze nu wel is die testen beter moeten checken ofzo..

Zo dat wou ik ff kwijt.. :D

7. babs81

babs81 Niet meer actief

dat vind ik ook! ik kreeg dus 1ste kerst na 10sec een dikke streep op een DA test... en dacht yeahhhhh eindelijk na 10 klus-maanden..
    en wou wachhten tot zaterdag zodat ik kon zeggen kom testje doen.. hij is positief.. en gewoon dom gebluft :cry: :cry: :cry: hij gaf met etos en predictor gewoon NIETS aan! na 10min van etos wel iets!

maar idd. het is 2009 bijna.. laat er iets nieuws uitkomen zeg!pff zodat het gewoon ipv 99 100% is! :evil:

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Voor de Predictor test heb je meer hcg nodig! De testen van het huismerk zijn vaak gevoeliger. Met Predictor zou ik echt testen als je 2 of 3 dagen overtijd bent. Dus waarschijnlijk ben je gewoon zwanger hoor!

9. babs81

babs81 Niet meer actief

ik hoop het ben vandaag 1 dag overtijd!! wat normaal stipt komt!!! net nog laatste predictor gedaan wel negatief!!

hopelijk komen de :evil: snel door

ronde 11

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ik hoop het ben vandaag 1 dag overtijd!! wat normaal stipt komt!!! net nog laatste predictor gedaan wel negatief!!

hopelijk komen de :evil: snel door

ronde 11

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid wat jammer ik zit ook op de :evil: te wachten....

12. babs81

babs81 Niet meer actief

*** he?? :cry: heb elke x ongie-kramp
    dus even afwachten! :(

13. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi,

Hierbij wil ik mijn zwangerschapstest plaatsen, die ik gisteren gedaan heb. Omdat ik hier bij het juiste onderwerp zit..

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    De foto zelf is erg vaag, maar zelfs dan zie ik heeeel duidelijk 2 strepen.

15. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Kon de test niet duidelijker op de foto krijgen, haha. Maar volgens mij kan ik hem wel als positief beschouwen.. morgen voor de zekerheid nog maar een testje doen.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou dat denk ik wel ja dat je dat kan.
    Positiever kan volgens mij niet;)

17. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Whaaaaaaaaa, ik had vanmiddag een heeeeel licht streepje op Sensitest. Heb er geen foto van...ik heb de test om 17:00 gedaan, dan kan ik nu geen foto meer maken he? Het lijntje is nu wel duidelijker.

Waarom heb ik nou geen Kruidvat Test meer in huis? :rolleyes:

Ik lees op verschillende sites dat Sensitest niet echt betrouwbaar is als het om lichte streepjes gaat....wat zijn jullie ervaringen met Sensitest?

(sorry, dit moest ik even kwijt ;) )

18. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    ik heb 2 weken lang elke keer hele lichte streepjes gehad met sensitest maar mooi niet zwanger hoor! rottesten zijn het. clear blue zegt niet zwanger.

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mn eerste test was sensitest, 5 dgn voor nod, een lichte streep. Hij staat nog wel in mn album. Dus bij mij wel zwanger.
    (heb trouwens nooit een valse lijn gehad bij sensitest)
    Spannend!

20. liesje83

liesje83 Lid

4 mrt 2008
    5
    0
    0
    Ik heb er ook nog eentje. Zie mijn fotoalbum. Vanavond getest. Had eigenlijk het idee dat het deze maand niet raak zou zijn, maar na deze test weet ik het niet meer.... :( Morgenochtend nog maar een keer proberen.....

Deel Deze Pagina