Ik geloof het pas als ik de komende dagen nog een paar posi testen in handen heb maar zien jullie op de Etos ook een streepje?
zie je me tekst? onder me banner? {|= heb ovu's besteld... en 14 zwangerschapstesten koom maar op janurie... en anders kan ik terug kome naar de huisarts! ga ik er verder mee! hoever sta jij ervoor?
haha babs, you go girl, that's the spirit! ik zit nou tegen mijn ovu aan, ben gister begonnen met ovu testen en denk dat as zaterdag mijn ovu is. Ach ja, mer dan klussen kunnen we niet doen hihi... maarrrrrrr ik doe met je mee om te hopen op een garnaal (zo noemen we een vroege zwangerschap oftwel embryo) in me buikje in januari! duimen meid!
ect wel! morgen avond lekker een borrel en proosten op 2009! ben benieuwd! g me meteen aanmelden voor jan hihi jij al gedaan?
bedoel je nod lijst januari? ja net vandaag gedaan! ik ga ook lekker proosten met champagne op een nieuw, vruchtbaar en zwanger jaar!
ah fijn meid, de onzekerheid is nu wel weg toch? super hoor! dat wordt een hele gelukkige jaarwisseling!
Hoi allemaal, Ik heb inmiddels de clearblue test gedaan (digitaal met conceptie- indicator) Ben nu wel overtuigd! Heb hem in mijn album geplaatst.. Groetjes