Dank je wel! 3+ betekent inderdaad meer dan 5 weken zwanger.. dat kun je aflezen als je de clearblue met conceptie- indicator doet..
Dank je wel voor het kijken Suuskebab, hopelijk blijft het deze keer wel zitten, na 6 miskramen spring ik niet al te gauw meer op en neer. Eerst maar eens een goede echo krijgen pfffffffffff en dat duurt zeker nog 2 weken.
@ dreamer, Ja, ze zijn erg licht maar toch duidelijk te zien. Ik zal je vast voorzichtig feliciteren.
@Germar en Malleboe.. duielijk hoor.. GEFELICITEERD @Dreamer. ik vin dze ook duidelijk, maar snap heel goed je zorg en je voorzichtigheid (is dat een woord?) maar toch GEFELICITEERD! @Fopspeen.. jij een foto toevallig?
@ bruisje, Nee, ik heb nog geen foto, ik heb het geprobeerd maar ik kreeg de foto niet scherp. Ik heb vanmorgen getest en had een heeeel licht streepje. Gelukkig zag mijn man het ook maar ik durf er nog niet teveel op te hopen.
Het is inmiddels gelukt om een goede foto te maken. Ik heb vanavond opnieuw getest en de foto binnen 10 minuten gemaakt. De foto is te zien in mijn album. Er is volgens mij een lichte streep te zien. Wat denken jullie?
Ik ga morgen ook zo een clearblue met indicator kopen. Wel leuk te kunnen meten hoe ver je ongeveer bent Bedankt voor de felicitaties! Alle andere meiden natuurlijk ook gefeliciteerd!
Meiden gefeliciteerd! Wat een mooi begin van 2009! Ik ben zelf 2 dagen overtijd...ga dit weekend testen als de er nog niet zijn.
Dreamer, allereerst gefeliciteerd. maar 6 miskramen, moeten ze niet eens gaan kijken waar dat door komt, want dat is toch wel erg veel?
Dank je wel. Dat is nagekeken, maar ze kunnen niks vinden dus zeggen ze domme pech. En ik heb na de eerste 2 miskramen mijn zoontje gekregen dus zeggen ze je kunt een zwangerschap wel volbrengen. Heb wel progesteron pilletjes gekregen, maar we waren gestopt met behandelen, dus dit is echt een super verrassing. Heb gelukkig nog wat progesteron over dus ben daar gisteravond maar mee begonnen, dus hopen maar dat dat helpt. Maandag maar even bellen naar het zh.