hier een test van sensitest dipstick op de foto moeilijker te zien dan in het echt ! btw: klik op foto voor beter resultaat
hoi babs ! Ik hoop het ! ik snap alleen niet waarom ze er bij mij niet uit willen springen ! Ze blijven zo licht .. maar in het licht zie je tog elke x duidelijk een 2e streep
ik weet het! op de foto is het altijd moeilijker dan dat je hem in het echt ziet daaro een dikke FELICITATIE
haha ja wie weet issie wel posie hoor tasjaa ook zo spannend zeg! maar alst goed is moeten ze wel donkerder worden volges mij...:S spannend hoor!
hij moet idd wel donkerder worden! ben je al bij ha geweest? zie in je album dat dit resultaat is na 10 dagen? zou toch even na vk gaan of ha
Nou hopelijk krijg ik morgen me digi test van clearblue en staat daar straks ZWANGER op ! zou een mooi nieuw jaar worden dan
me huisarts is pas 16 januari terug! en de mannelijke huisarts van mij mag ik niet dus ik wacht liever..
goed plan ! ik zat net even te googlen of hier ergens dicht in de buurt een vk is.. en ja hoor ! vlak bij me huis zelfs ik ga morgen gelijk bellen !
@ Tasjaa: Ik heb precies hetzelfde streepje op mijn dipstickje! Ik weet echt niet wat het is.. Ik heb de test van gisteren ook eens tegen het raam gehouden en daar zie ik echt geen lijntje en bij de test van vandaag wel als ik hem tegen het raam houd. Zal vast een indroogstreepje zijn..
Sapphira: Ik heb nog nooit streepjes op de dipstick gehad... en nu alleen maar.. Ik heb week terug ook getest en toen waren ze minder zichtbaar dan nu! Dus zeker geen indroog streepje, en indroogstreepjes zijn niet roze ! maar grijsachtig..
Ja, dit is de 1ste keer dat ik met die dipstickjes test en ik heb dus geen ervaring met indrooglijntjes. Maar vooral als ik mijn test negatief maak, zie je een streep.. en ik weet dus niet of indrooglijntjes ook in het negatief zichtbaar zijn. Bedoel je op mijn test?
Tasjaa dat is echt geen lijntje zoals de anderen die je had ook niet in't negatief... Volgens mij als je nu binnen de 2 dagen niet + test heb je een miskraam achter de rug als je je bloedingen zou krijgen. Ik zou er echt niet gerust op zijn met de evolutie zoals je al aangaf.
hier ben ik ook bang voor! voor haar daarom adviseerde ik al een vk kunnen ze echo maken is voor haar ook iets duidelijker, kan ze ook stappen ondernemen! helaas gebeuren er zilke dingen
@ Tasja; maar je hebt nu al vanaf 16 december ofzo al lichtje streepjes? ook raar dat ze dan niet donker worden.. ik zou morgen gewoon even de HA opbellen voor een bloedtest.. dan weet je dezelfde dag de uitslag nog.. zo zit je ook in onzekerheid. maar op jou laatste test zie ik op 1 strip wel een licht streepje, op de andere niet, en op die van 20 december zie ik ook hééle lichte streepjes.. maar normaal moet hcg toch wel in 15 dagen superduidelijk zijn geworden? raar dat je telkens zulke lichte streepjes hebt Hoop echt dat je zwanger bent meis
Ik heb even een duidelijkere gemaakt bij de lamp.. Bij de bovenste zie ik ook helemaal geen streepje als ik bij de lamp kijk en bij de onderste wel. De bovenste test is van gisteren en de onderste van vandaag. http://img100.imageshack.us/img100/7506/testsb6.png http://img369.imageshack.us/img369/4189/test2lb1.png
ik zie er eerlijk gezegd niets veel op sapphira bij de eerste foto en de tweede foto zie je op het onderste streepje echt een miniscuul licht iets, maar als je de strip al in het licht moet houden om iets te zien is denk ik niet goed.. normaal hoor je het al zonder het licht te zien.. maar misschien wordt ie in de loop van de dagen donkerder let's hope!