foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    sapphira, ik had het in het begin met de zelfde testen ook zo licht ik zie indd bij de onderste wel iets..

Bij mij zijn ze nu veel duidelijker geworden... dus wacht nog een paar dagen af en test opnieuw !

Ik weet ook nog niet of ik zwanger ben... zo niet/wel laat ik het gelijk weten en weten we gelijk dat sensitest dipstick vals positief test.. of indroogstreepjes heeft !

Liefs

2. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Zie album je kunt er niet meer omheen whooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooo :)

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi damese vanochtend weer getest....

ik zie nog steeds echt wel een streepje staan maar het is neit echt duidelijker dan die van gisteren volges mij..:S:S:( dat is vast niet zo'n goed teken!?

ik zie ook echt het streepje staan waar hij moet staan zegmaar, en dan het buitenste randje dat is wel roze gekleurd maar de rest niet echt....:S?

ik weet ook niet wat ik er van moet denken :S ik ga nog proberen een fototje dr van te plaatsten...

groetjess!

4. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    dreamer gefeliciteeerd ! :D dat zal een mooi nieuw jaar worden !

Sannehai: Gewoon nog even wachten met testen... kan zijn dat je hcg wat later verdubbelt..

5. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    Hey Dreamer, heel erg gefeliciteerd!
    Nu kan je er echt niet meer omheen he. Geniet ervan.

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ fopspeen en dreamer, wauw meiden, gefeliciteerd! geweldig begin vh nwe jaar!

7. Niet meer actief

de 1e is echt niets te zien ,de onderste wel.

Zijn die op andere dagen gedaan die testen?

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @ Nadinneke: Die bovenste test is eergisteren gedaan, maar toen heb ik minder urine gebruikt.. En de onderste test is dus die van gisteren. ;)
    Maar het zal vast een indroogstreepje zijn, dat hoor je vaker met sensitest dipsticks.
    Ik weet trouwens helemaal niet wat mijn cyclus is deze keer. Ik zit vandaag op dag 46 dus ik zie het allemaal wel weer.. :)

@ Dreamer: Jaaa.. Gefeliciteerd meid! :D

@ sannehai: Welke testjes gebruik je? Die van kruidvat? Die geven normaal gezien geen indroogstreepje..

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Is dit het wel bekende indroogstreepje van kruidvat of niet? hij kwam binnen de 2 min overigens

mocht je hem niet zien dan moet je hem even in het negatief zetten want is moeilijk op foto te krijgen :rolleyes: ik vertrouw het voor geen cent meer als ik de verhalen lees

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik vertrouw die ook niet meer...ik zie wel een streep overigens.. of het indroog is of niet weet ik niet.. ik had 29-12 negatief met kruidvat + en nu met cb + weer positief getest...tis mij een raadsel..zie mijn album..

(in het echt is ie trouwens veel duidelijker.. krijg m niet goed op de foto..)

ik wacht de echo wel af..

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    maar die nega van de kruidvat was dat dezelfde als deze en zag je toen echt geen plusje?

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @sanehai.. die vn KV 2 voor euro die je hebt gedaan geven voor zover ik er ervaring mee heb geen indrooglijntjes.. ik zie op het negatief wel een streepje, maar heeeel vaag.. ik zou m over 2 dgn nog een keer doen.. dan zal ie vast duidelijker zijn..

13. babs81

babs81 Niet meer actief

wat zie ik :oops: ben je zwanger? :D geweldig! hopelijk gaan de weken snel voorbij! en mag je heerlijk gaan genieten! :D

14. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    @ missflower:

Die kruitvat test die jij nu hebt gedaan heb ik ook gedaan en bij het zelfde resultaat z'n dun blauw pennestreepje... ik zou ook echt niet weten of het positief is aangezien ik met andere testen ook heel licht positief test.. maar heel licht ! dus ik moet ook nog even afwachten of ik zwanger ben.. helaas..

Maar ik denk dat die van kruitvat.. tog wel een voorgedrukt streepje is..

Maar indd over een paar dagen nog een x testen ik zou de testen van matcare ultra nemen !

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @tasjaa: bedankt voor je reactie. Maar wat ik dan vreemd vind is, dat sommige totaal geen streepje extra hebben en jij en ik bijv wel.. als ie voorgedrukt is dan moet iedereen hem toch zien!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

halo halo

ik heb vandaag etos testen gekocht omdat ze geen kruidvat meer hadden, alleen die met een kruisje en die wou ik niet want daar hoor ik wel slechte dingen over...

dus ik gelijk die etos test gedaan..en ja hoor zie ik ook een 2e heel ligt streepje blauw...:D daar krijg ik echt wel hoop van hoor :D:D

ik zal kijken of ik hem dalijk in mn album kan zetten willen jullie dan ook eve nkijken? dankjee:D:D groetjesss

17. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ja ik vind dat ook raar, maar ik begin er ook wel steeds meer in te geloven dat ik zwanger ben...

Dus voor jou gewoon nog even wachten en zo ie zo een andere test pakken.. zoals die van matcare geeft bij mij wel het duidelijkst een streepje..

Ik heb net ook een email gehad van de klantenservice van matcare dat die helemaal geen voorgedrukt streepjes hebben behalve als er vuil vanuit je urine op de teststrip te recht komt... maar dan alsnog kleurt het niet roze maar word het grijs..! en ik heb duidelijk roze streepjes ! moet ze wel in het licht houden om ze te zien maar je ziet ze duidelijk!

wat je ook kan doen is de teststrip uit de test halen van je Kruitvat ! had ik ook gedaan en dan even in het licht houden.. als je buiten dat dunne lijntje nog een beetje blauw ziet zit je goed

18. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Oh sannehai dat ziet er dan goed uit dus ! ben benieuwd naar je foto :D:D:D

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    bedoel je mij?

nou dat is nog maar de vraag...

had 22-12 een posi test

26 -12 flink begonnen met vloeien
    29-12 nega test

en vandaag weer posi test..

ik snap m niet meer...

de echo moet uitkomst bieden...

20. babs81

babs81 Niet meer actief

ohhhhhh ik gun het je ZOOOOOOOOOOOOO enorm!

Deel Deze Pagina