foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames mn test staat in mn album...weer zie ik zelf niets op de foto.. maar in het echt wel!

2. babs81

babs81 Niet meer actief

wil je hem nog een x maken alleen van de andere kant (dus de achterkant! wil je dat doen?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zie idd ook niks op de foto..

maar waarom gebruik je de digitale van CB niet? die zegt gewoon ; zwanger of niet zwanger, is toch een stuk handiger dan met die streepjes :)

4. babs81

babs81 Niet meer actief

SOMS... kan je beter leven met een onzeker dun streepje.... dan duidelijkheid hebben dan keihard negatief! dan maar onzekerheid dat je toch vol verassing TOCH zwanger ben :cry: zo doe ik dat tenminste!

5. Sannehai

haha digitale heb ik al gedaan van cb die zei niet zwanger, maar ik zit nog maar 11 dpo dus zal ik nog niet veel hgc hebben dus daarom denk ik dat die van cb nog niet zwanger aan geeft...:)

ik zal proberen van de achterkant een foto te maken, is ook zo irritant zo zonder daglicht!

jullie denken vast meid je beeld het je in je bent Niet zwanger...maar in het echt zie ik ze gewoon echt staan.....:S

6. babs81

babs81 Niet meer actief

ik ben de laatste die zo denkt! weet zelf dat het moeilijk is als je een streepje ziet.. op blote oog, het op foto al amper of niet te zien is.. de achterkant van die etos test zijn gewoon duidelijker! en misschien even in negatief zetten de foto!

7. Sannehai

hoi dames hier is de achterkan dan :)

8. babs81

babs81 Niet meer actief

kiek daar skieten we wel wat mee op! zo zie ik wel een streep! moet wel me scherm na achteren doen!

onzeker he?

9. Sannehai

aghh ja! heel onzeker

maar je ziet hem dus wel,..? naja ik in het echt ook ik ben echt niet gek ahahahah;) hoop alleen dat hij wel duidelijker gaat worden:D:D

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ik hoop net zo hard met je mee....en ja ik zie hem wel!

ik ben normaal ook niet gek... maaar als het om testjes van mezelf gaat, zou ik mezelf bijna laten opnemen :) gewoon ziekelijk! :)

11. Sannehai

whahaha ja;) erg eh! aghhh!

zou je denken dat als moregn mn hgc hoger is geworden je dan echt een veel duidelijkere test zou moeten hebben...? off kan ie dan nog waazig zijn?

12. babs81

babs81 Niet meer actief

ja hij "kan" dan nog wazig zijn, gewoon over 2 dagen nog es doen.. of ochtend urine...
    weet je ik deed gewoon 1/4 testje per dag :LOL: dan pas ben je ziek... die testjes KEKEN mij steeds aan
    dus......... ging weer 7 euro

ze zeggen het leven is duur.... MIJN LEVEN MAAK IK ZELF DUUR! ;) gewoon soms voor 30 euro testen x 4dagen :LOL:
    dan hou je een stuk maand over :)

13. Sannehai

hahahha;) ja zo ben ik ook hoor:p

ik heb nog 1 testje voor morgen:) en morgen ga ik er w.s. wel weer halen hoor;) hahahahaah

achja.. we zullen wel zien!

14. babs81

babs81 Niet meer actief

vandaar ik nu 13 zwangerschaps testen in huis heb.. kostte maar 30 euro..... :LOL: ipv 120 euries! :) maar ik beloof jou .. dat ik er deze maand 1 nodig heb.. en de rest aan iemand hier op de site kan sturen! :confused: :)

HOOP DOET LEVEN.....

15. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Sannehai: wanneer was je NOD? Ik zie eerlijk gezegd geen streep. Hoewel het opde foto minder goed zichtbaar is natuurlijk ;)

16. Sannehai

hoi malleboe..

ik had mijn vorrige ronde en lf van 10 dagen.. kzit nu op 11 dpo ... dus vandaag zou mijn nod zijn, maar het is natuurlijk nog wel kort na mn eitje:)

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @sanehai.. ik zie m op de etos test ook niet.. op de achterkant zie ik m misschien.. dat weet ik niet want ik weet niet waar ie moet zitten, maar zie wel wat...

en ik ben net als babs.. zwangerschapstesten worden mijn faillisement zo onderhand..

wat zijn die krengen toch duur...ik durf gewoon niet meer te testen.. veel te bang dat ik weer een negatieve zie waardoor ik nog meer ga twijfelen.. tis nu al erg genoeg...

18. Sannehai

hee bruisje ja voor jou is het al helemaal spannend!

maar gelukkig krijg je binnekort een echo! hopelijk zien ze dan gwoon een lief klein beebje!

19. babs81

babs81 Niet meer actief

als ik nou eens bang zou worden.... zou dat me iedere maand 120 euro schelen.. op jaarbasis momenteel bijna..... 1460 euro?gewoon een VAKANTIE :evil:

ik test me niet meer :evil: :evil: :evil: :x

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hahaha ja als je het zo bekijkt...

ik doe de andere morgen vroeg gewoon want er zaten er 2 in.. ik krijg de sensitesten morgen ook binnen... testen is best verslavend haha.. het zorgt er voor dat het wachten minder erg wordt :p

Deel Deze Pagina