ik zie idd ook niks op de foto.. maar waarom gebruik je de digitale van CB niet? die zegt gewoon ; zwanger of niet zwanger, is toch een stuk handiger dan met die streepjes
SOMS... kan je beter leven met een onzeker dun streepje.... dan duidelijkheid hebben dan keihard negatief! dan maar onzekerheid dat je toch vol verassing TOCH zwanger ben zo doe ik dat tenminste!
haha digitale heb ik al gedaan van cb die zei niet zwanger, maar ik zit nog maar 11 dpo dus zal ik nog niet veel hgc hebben dus daarom denk ik dat die van cb nog niet zwanger aan geeft... ik zal proberen van de achterkant een foto te maken, is ook zo irritant zo zonder daglicht! jullie denken vast meid je beeld het je in je bent Niet zwanger...maar in het echt zie ik ze gewoon echt staan.....:S
ik ben de laatste die zo denkt! weet zelf dat het moeilijk is als je een streepje ziet.. op blote oog, het op foto al amper of niet te zien is.. de achterkant van die etos test zijn gewoon duidelijker! en misschien even in negatief zetten de foto!
kiek daar skieten we wel wat mee op! zo zie ik wel een streep! moet wel me scherm na achteren doen! onzeker he?
aghh ja! heel onzeker maar je ziet hem dus wel,..? naja ik in het echt ook ik ben echt niet gek ahahahah hoop alleen dat hij wel duidelijker gaat worden
ik hoop net zo hard met je mee....en ja ik zie hem wel! ik ben normaal ook niet gek... maaar als het om testjes van mezelf gaat, zou ik mezelf bijna laten opnemen gewoon ziekelijk!
whahaha ja erg eh! aghhh! zou je denken dat als moregn mn hgc hoger is geworden je dan echt een veel duidelijkere test zou moeten hebben...? off kan ie dan nog waazig zijn?
ja hij "kan" dan nog wazig zijn, gewoon over 2 dagen nog es doen.. of ochtend urine... weet je ik deed gewoon 1/4 testje per dag :LOL: dan pas ben je ziek... die testjes KEKEN mij steeds aan dus......... ging weer 7 euro ze zeggen het leven is duur.... MIJN LEVEN MAAK IK ZELF DUUR! gewoon soms voor 30 euro testen x 4dagen :LOL: dan hou je een stuk maand over
hahahha ja zo ben ik ook hoor ik heb nog 1 testje voor morgen en morgen ga ik er w.s. wel weer halen hoor hahahahaah achja.. we zullen wel zien!
vandaar ik nu 13 zwangerschaps testen in huis heb.. kostte maar 30 euro..... :LOL: ipv 120 euries! maar ik beloof jou .. dat ik er deze maand 1 nodig heb.. en de rest aan iemand hier op de site kan sturen! HOOP DOET LEVEN.....
@ Sannehai: wanneer was je NOD? Ik zie eerlijk gezegd geen streep. Hoewel het opde foto minder goed zichtbaar is natuurlijk
hoi malleboe.. ik had mijn vorrige ronde en lf van 10 dagen.. kzit nu op 11 dpo ... dus vandaag zou mijn nod zijn, maar het is natuurlijk nog wel kort na mn eitje
@sanehai.. ik zie m op de etos test ook niet.. op de achterkant zie ik m misschien.. dat weet ik niet want ik weet niet waar ie moet zitten, maar zie wel wat... en ik ben net als babs.. zwangerschapstesten worden mijn faillisement zo onderhand.. wat zijn die krengen toch duur...ik durf gewoon niet meer te testen.. veel te bang dat ik weer een negatieve zie waardoor ik nog meer ga twijfelen.. tis nu al erg genoeg...
hee bruisje ja voor jou is het al helemaal spannend! maar gelukkig krijg je binnekort een echo! hopelijk zien ze dan gwoon een lief klein beebje!
als ik nou eens bang zou worden.... zou dat me iedere maand 120 euro schelen.. op jaarbasis momenteel bijna..... 1460 euro?gewoon een VAKANTIE ik test me niet meer :x
hahaha ja als je het zo bekijkt... ik doe de andere morgen vroeg gewoon want er zaten er 2 in.. ik krijg de sensitesten morgen ook binnen... testen is best verslavend haha.. het zorgt er voor dat het wachten minder erg wordt