Hey meiden, Spannend heir zeg...Bruisje, spannend je echo! Ik hoop dat dat goed nieuws gaat brengen! De andere meiden, ik hoop echt dat jullie snel een mooie posi test in handen hebben... Liefs jojo
dames: ik kreeg net een uur geleden bruine afscheiding met wat roze en nu gewoon bloed.. Ik snap er echt helemaal niks van ben ook helemaal over me toeren ! Ik heb van sensitest licht roze streepjes ! En matcare heb ik helemaal 2 licht roze streepjes.. Alleen zijn ze amper te zien maar in het licht dus duidelijk zichtbaar ! kan het zelfs van een afstand al zien.. Wat denken jullie ? gewoon ongesteld... of zou het mischien tog kunnen..
@tasjaa Nee toch meid! wat mega balen! volges mij is echt bloed niet echt een goed teken hele dikke knuffel van mij!
Tasjaa, ik heb tot 2 keer toe bij sensitest lichte streepjes gehad. En toch gewoon ongesteld geworden. Andere testen totaal geen strepen, alleen die van sensitest.
Ja ik vind het ook erg balen.. maarja aan de ene kant kan ik nu weer lekker me cyclus bijhouden.. Alleen voel ik me er tog wel onzeker bij aangezien ik met matcare echt 2 roze streepjes had.. ook zonder licht zie je ze! en ik had vanmiddag nog een bericht van matcare klantenservice gekregen: dat matcare absoluut geen roze indrooglijntjes heeft .. alleen grijze.. omdat je dan vuil in je urine hebt.. Dus ik zag het eindelijk een beetje positief in en 2 uur later gebeurt dit ! nou maar even kijken hoelang ik bloed.. mischien is het maar 1 dag dan tog maar even naar de vk. Liefs
met matcare teste ik zelfs positief 14 dagen voor een + test 14 dpo dan wel te verstaan en 2 dikke rode strepen ! Ze reageren ook op LH bij eisprong piek Die dingen zijn gewoon waardeloos van matcare!
wat vinden jullie van mijn test?hij is wel een paar uur na het testen gemaakt maar hij is iets donkerder maar geworden...
mooi positief meid ik weer getest natuurlijk vandaag...weer vaag...grr maarja ik kan niet wachten en me niet inhouden, dus ga ik dalijk gelijk weer testen halen! ahahah wie weet weer ander merk ofso, en dan kijken of ik Weer wat zie... hahahaah wish me luck! @babs ik gun ze jou ook heel erg!
wat dacht je van DA test? eigen merk? PFFF kan me voorstellen dat je langzamerhand er beetje zat van word!je ken dan beter ongie worden en een nieuwe kans krijgen! dan deze onzekerheid
haha ja maar daar hoop ik nu liever toch ook niet op op ongi wu ik net halen da.. hebben ze geen eigenmerk meer, alleen predictor dus ik die maar gedaan maar dat vind ik maar een kut test.. en zie er ok bar weinig op....:S
pak gewoon een digitale CB.. daar staat Zwanger of niet zwanger op.. weet je meteen waar je aan toe bent liefs
hoi daantje volges mij zei je dat gister ook al of niet..? maar ik zit nog maar 12dpo dus volges mij heb je dan nog niet echt genoeg hgc in je urine voor een digitale... omdat cb pas later positief test...