foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ja maar mijn vorrige lf was 10 dagen ... dus misschien deze keer ook.. maarja dan is het nog heel vroeg snapje.

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    sannehai, 12dpo had ik een positieve digitale cb, anders moet je die met conceptieindicator nemen ook van cb, die kan je eerder gebruiken.(je wilt toch veel geld uitgeven ;) )
    En zorgen dat je niet teveel gedronken hebt dan.

Predictor geeft pas laat positief aan.

3. Sannehai

aghh dames ik word er echt niet goed van... en vriendlief word weer gek van mijn test mania ;) ahahahaha

ik wil het gewoon weten! vriendlief zegt wacht gewoon een paar dagen dan zie je vast meer da is w.s. ook wel zo.. maar ik wil het gewoon zooo graag weten..bah ik blijf maar teste:p hahaha

kga dalijk nog maar naar de stad..opzoek..naar een goeie test...;)

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Dat had ik de vorige keer ook, man werd gek van mij.

eigen merk da
    of digitale cb, niet de gewone
    of eigen merk apotheek schijnt ook wel goed te zijn

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

anders even bij de trekpleister halen..

want die van het KV van 2 voor 5 euro testen wel al heel vroeg posi.. die kan je al eerder dan je NOD gebruiken. alleen bij het kv zijn ze op volgens mij , maar de trekpleister verkoopt dezelfde

succes meid!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sannehai je vriend heeft deze keer helemaal gelijk ;) Maar ik begrijp je frustratie helemaal hoor! Ik zit op het moment een beetje met hetzelfde probleem. Ik probeer een test nu toch echt ff uit te stellen ;)

7. Sannehai

@daantje ik wou ook zo graag die van de kruidvat weer omdat ik daar de streepjes echt heb zien staan...en bij de van de etos ook wel maar die kruidvat was beter.....

maar wij hebben geen trekplijster! wel 2 kruidvat's maarja, die hadden ze allebij niet meeer! en ik wil niet die met een kruisje van de kruivat want die zijn ook niet zo goed..

dan maar kijken of ik da eigenmerk nog kan krijgen ergens...

apotheek eigen merk is die ook goed..? oke kan ik dat ook altijd nog proberen...:)

8. Sannehai

annemonique ahha ja ik weet het ook gewoon dat hij gelijk heeft... ik probeer het ook wel....maar ik kan het gewoon niet :p hahahaha

knap van jou dat het jou wel lukt! :) spannend hoor pfoe...

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou of het mij lukt weet ik ook nog niet hoor ;) Heb nog 1 kruidvat test liggen, heel misschien toch morgenochtend testen.
    Ik heb 4 dec een curettage gehad, maar sinds vorige week had ik het gevoel weer zwanger te zijn. Heb de afgelopen week 3 testen gedaan, maar alleen maar heeeele vage lichte streepjes. Er kan dus nog hcg in mn lichaam zitten van de miskraam en weet natuurlijk nu ook niet mn cyclus. Zou op het moment maar al te graag ongi worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
    Maar dmv onze klusdagen te rekenen, zou volgende week vrijdag echt uiterlijk mn NOD moeten zijn (als ik zwanger zou zijn natuurlijk ;)).

Sterkte met afwachten jij!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Sannehai

hej annemonique die streep zie ik wel staan hoor! wel moeilijk omdat je natuurlijk niet weet of het nou is omdat je nu weer zwanger bent of omdat het is omdat je een miskraam hebt gehad... balen zeg daarvan..

suc6!

12. babs81

babs81 Niet meer actief

weet je wat nog erger en frustrerende is dan die hele testen?

DAT JE EINDELIJK VAN JE ONGESTELDHEID AF BENT EN WILT KLUSSEN..!
    EN MAN LIEF GAAT DIREKT SLAPEN.. EN LAAT JE SCHOON EN GEWASSEN LIGGEN

EN VERGOOIT GVD DE KANSEN! voel me goed ziek ervan!

13. Sannehai

ow my god.. dat is echt HEeeeeeeeeeeel erg irritant!

grrrrrrrr dat voelt dan weer echt als een gemiste kans ja! bah !

daar zou ik ook Mega woest van worden!

14. babs81

babs81 Niet meer actief

precies... echt een gemiste kans weer! :x :x ben echt boos! echt mega irritant!ben mooi vannacht op andere kmer gaan slapen! :evil:

en dan vnmorgen zeggen... IS ER IETS? :evil:
    ben echt teleurgesteld!

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wat zijn jullie errug meiden! Het moet toch wel leuk blijven ;)

Overigens detecteren de testen van het Kruidvat vanaf een waarde van 15 en die van CB bij een waarde van 25. Aangezien je hcg elke dag verdubbelt zou een digitale cb-test best de dag erna een positief resultaat kunnen geven.

16. Sannehai

hoi dames...jaja nog een keer de predictor bekeken.. zie ookw el iets heeeel lichts daar op staan...aghh ik word dr neit goedvan!

@babs zou ik ook doen lekker ergens anders slapen grrr dat is echt te erg... mijnes heeft ook wel es zulke fratsen..daar kan ik ook echt Niet tegen!

17. Sannehai

ik d8 dat hgc om de 2 dagen verdubbelde?

18. appeltje

Hmmm.... ik begin te twijfelen nu, ik ben er natuurlijk alweer even uit...

19. appeltje

Sannehai, je hebt trouwens wel lange cycli... krijg je wel signalen dat je een eisprong hebt? Gebruik je ovulatietesten of moet je arme man 50 dagen lang presteren? ;)

edit... ik zie al dat je temperatuurt. ben je daar meteen al mee begonnen joh? wat een discipline elke ochtend!

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    De hoeveelheid HCG verdubbelt elke 2 à 3 dagen en bereikt een piek na ongeveer 7 à 12 weken zwangerschap :)

Deel Deze Pagina