getest met digitale terwijl ik veel had gedronken(kon het niet laten) er stond 3 min. wachten kijk ik na dertig seconden staat er al: ZWANGER!jahoe!
Gefeliciteerd! Nee ik bedoel als je 3 losse KV testen koopt met dat kruisje ( die zijn al 7 euro per stuk) x 3 dan zit je al op 21 euro voor 3 KV testen, dus ben je met die digitale nog goedkoper uit als je ze in de winkel koopt, maar op internet is natuurlijk nog goedkoper!
hoi dames! bij mij zijn er Nergens kruidvat testen te krijgen...GRrrrr alleen die met een kruisje maar die wil ik liever niet neme... dus heb nu nog in de aanslag....1 da huismerk test...2 unique (drogist) huismerk testen, 1 predictor (rot test) en 1 digitale test... nou dat Moet de komende dagen toch goed komen? hahaha
Ooooh dan hebben we t over verschillende testen! hahah ik heb t over de testen van KV van 2 voor 5 euro das natuurlijk veel goedkoper dan de CB.. dan heb je er 4 ipv 3 voor dezelfde prijs! Vandaar dat ik t niet snapte
Wat goooeeeddd! het is dus echt ECHT zo! Gefeliciteeeeeerd! Ik hoop dat dit je twijfel weggehaald heeft!
eindelijk GEFELICITEEERD... nu eindelijk rust... en genieten meid! vind fijn voor je! wel jammer dat je naar de volgende pagina gaaat niemand meer die zo gestoord zijn met testen hier zoals wij......... jij gaat geld over houden
Ik weet het niet hoor.. Maar ik heb vandaag weer een sensitest dipstick gebruikt.. Na 3 minuten zag ik een schaduw waar de 2de streep hoort te staan.. Zelfs van een meter afstand zie ik die schaduw.
Eefjens en Sannehai gefeliciteerd! Hier vanmorgen nega getest, dus zal wel niets worden. Hoop dat mn cylcus snel weer normaal is.
Ik heb geen flauw idee wanneer ik mijn eisprong heb.. Ik weet wel dat ik vandaag op dag 48 zit.. En vorige keer op dag 52.. De test na het indrogen: Ik heb zo'n gevoel dat het vals positief is.. Dat hoor je vaker met sensitest. Hier 4 testen op een rij: 1ste is van 4 dagen terug, 2de is van 3dagen terug, 3de is van gisteren en de 4de is van vandaag. http://img214.imageshack.us/img214/5108/test5xl2.png