Joyce ...ik vind hem wel licht positief hoor. Misschien een andere test doen voor de zekerheid? Maar volgens mij is ie gewoon positief hoor.
JA, hij stond er binnen een minuut, maar als je het streepje in het echt ziet is hij echt heel smal, dus daarom snap ik er niks van en ik ga vanmiddag idd ff een nieuwe test kopen een digitale dan is het altijd duidelijk, maar ik d8 ik vraag ff wat jullie er van vinden
Je bent ZWANGER ! Geweldig! Ben zo blij voor je.Geeft mij ook meteen weer een positief gevoel. Met mij gaat het best goed. Over 2 uurtjes heb ik de 2eFM van deze IUI. Hopelijk groeit er weer wat.Even afwachten dus.
Ik zie ook een licht streepje Joyce! Ik heb vroeg getest met Clearblue en die gaf het duidelijk aan. Zie mijn album. En Etos gaf bij mij een lichte streep net als bij jou!
@Joyce.. ik zie m ook hoor.. hoef niet eens te turen...hoop dat je snel duidelijkheid hebt voor jezelf.. ik ze ZWANGER!
Meiden, ik ben nieuw hier, maar aangezien jullie experten zijn: willen jullie in mijn album eens kijken naar mijn testje van gisteren? Ik heb in juni een miskraam gehad en wil geen valse hoop. Het is een testje van Kruidvat (die met een plusje). Ervaringen hiermee? Alvast bedankt!
Positief hoor, de mijnes gaf nauwelijks een + en de digi zei toen al zwanger. Gefeliciteerd! Hey Nessy yep zwanger totaal onverwacht, niks geen vage lijntjes, maar mooie duidelijke testen. Jij voor de 4de IUI las ik? Hoop dat er een mooi eitje zat bij de echo en dat de IUI lukt kun je met mij nog mooi mee naar de sept mama's
Thx meiden! Dina1983, we hebben blijkbaar net dezelfde test in handen gehad! Was de jouwe ook voor je NOD? Bij mij 2 dagen dus ga morgen zeker nog eens testen en hopen op nog duidelijkere streep. Veel succes voor jullie allemaal!