foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Gefeliciteerd Joyce en Louwiesje! :D

Ik zit dus echt enorm te twijfelen of het wel een indroogstreepje is bij mij.
    Want eergisteren en gisteren zag ik het streepje al na 3 minuten en ik hoefde de test niet in het licht te houden om wat te zien..
    Ik denk dat ik maar eens naar KV ga voor de 5euro testen. :( 9 januari is mijn "NOD"

2. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi Louwiesje en Joyce, proficiat, gelukkig nieuwjaar zou maar zeggen he!

Hee Bruisje, ik zie dat jij nog steeds in onzekerheid zit, getsie zeg! Maar jij test ook steeds met CB he? Heb jij die van KV of trekpleister al geprobeerd dan?
    Maareh, 13-jan echo? Ben benieuwd voor je!

Liefs Loekie

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heye heey

ik heb gister 2 testjes gedaan van de mat care
    en kwam heeeeeeeeeeeeel licht 2de streepje
    zie foto in album (je hebt goede ogen nodig hoor om hem te zien)
    maar nu is mijn vraag mag ik deze als posi zien of niet kan beter 100 mensen vragen dan dat wij alleen oordelen :)

groetjes syboena

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik zie wel een streepje hoor had niet echt zo goed hoeven kijken dus ik denk wel dat je zwanger bent maar zou gewoon over 2 dagen weer testen
    dan weet je t zeker hihi
    alvast een kleine felicitatie

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat was ik zo wie zo van plan
    ben wel heel zenuachtig hihihihihi

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden ik heb net ook een test gedaan van cb met kruisje zouden jullie willen kijken of jullie ook wat zien?
    ik ga ze nu in me album plaatsen
    bedankt groetjes

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja joyce26 jij hebt het zelfde probleem als mij
    je ziet wel heeeeeeeeeeel licht streepje maar vind het moeilijk te zeggen of hij nog posi is of juist weer niet heb het zelf ook met mijn test zie wel een streepje maar dat is het ook

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi nou het punt is dat ik hem niet beter op de foto krijg :S in het echt zie je duidenlijk een lichte maar toch duidenlijke streep die het kruisje maakt pfff onzekerheid is ook niks he
    bij jou zie ik ook een vaag streepje
    spannend meis

9. Niet meer actief

syboena en joyce ze zijn toch + de testen ?!

waarom dan twijfelen?

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @nadinneke,
    ik twijfel omdat ik vorige maand dacht een streepje te zien en omdat er meerdere zijn die indroogstreepjes hebben gehad en ik net een veegje bloed had is waarom ik twijfel.

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zie het streepje duidelijk..

wie weet heb je op bijv dag 40 een ei gehad en ben je eigelijk nog niet zolang overtijd? volgens mij ben je ook nog niet zolang gestopt met de pil of wel?

ik heb een keer een cyclus gehad van 79 dagen na het stoppen met de pil en toch ergens middenin een ei gehad, dus superlaat..

ik zou over een paar daagjes nog eens testen!

liefs

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Je ziet het streepje ook? Ik dacht dat ik de enige was die hem zag. :oops:

Nee klopt ik ben eigenlijk ook niet overtijd. Ik zit vandaag op dag 50. ;) Helaas gaat de banner maar tot 38 dagen. :(
    Ik ben eind september gestopt met de pil en 18 nov was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Ik heb hem ook in het negatief gezet en nu is het streepje wel duidelijker dan bij de foto's van een paar dagen geleden.
    http://img79.imageshack.us/img79/6660/test72kk1.png

Maar hoort een streepje na een paar dagen niet donkerder te worden? :oops:

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid..

ja maar bij sommige meiden wordt het nooit een 'knalstreep'

en wie weet heb je je ei pas 10 dagen geleden gehad, en test je nu eigelijk voor je NOD, ook al ben je overtijd..

anders even afspraakje maken met je HA voor een bloedtest?

Hoop dat het raak is meid

liefs

15. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    oooh ik heb echt zooo precies het zelfde streepje als jou sapphira bij mij worden ze ook nooit duidelijker!

Heb je al met een andere test geprobeert ? ipv sensitestjes ?

Bij mij kwam met matcare testen ook lichte streep!

Dames ! ik ga morgen ochtend een test kopen !

Dus ik hooooooooop Posiiii :D

Liefs

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @Tasjaaa ik heb dat met matcare ook fot in album echt heeeeeeel licht streepje dacht echt ow dat is niks is ingedroogt lijntje maar had er 2 van van die testen dus dan na ja wat is dit nu dus naar de c1000 gegaan gister en daar een nieuwe gekocht daar test ik altijd best wel vroeg mee posi en ook een normale streep die je kunt zien zonder vergrootglas hihihihihihi

@Sapphira ik zou zelf nog ff wachten of andere test merk komen ik vind eigenmerk van de c1000 goed maar ja dat is ieder voor zich natuurlijk

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey syboena
    hoe vroeg is bij jou vroeg voor je nod met de c1000 test?want hij is indd erg duidelijk...
    en wat was je reden om zo vroeg te gaan testen?

18. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    hoi syboena ! Ja ik vind het ook allemaaal heel vaag die van mij waren ook zonder vergrootglas te zien maar ik net clearblue test gedaan en er staat: NIET ZWANGER ! op... :cry: :cry:

Dus wat sensitest dipstick betreft, die lichte streepjes.. zijn gewoon vals..
    En wat matcare betreft: geen idee !
    Ik ga volgende week nog 1 x testen.. voor de zekerheid.. omdat ik nu eigelijk nog in me ongesteldheid periode zit en ik heeel licht ongesteld ben.. komt echt amper wat uit beetje bruin :S en ben maar 1 dag goed ongesteld geweest voor de rest helemaal niks.. heel af en toe wat veegje bruin :S

snap niks van die klote testen !
    Volgende ronde beter en dan maar gewoon met clearblue testen dan weet ik het tenminste zeker

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga heb ik 5 dagen te vroeg getest wat de reden was om zo vroeg te testen ja nou mijn ventje liep al van af de kerst tegen mij te zeuren dat ik zwanger was en werd er zo gek van dat ik een test ging doen om te bewijzen dat ik neit zwanger was en dat ik gewoon gryp had :oops: maar toen ik 5 jan die test deed werdt die heel licht posi eerste test en gister met c1000 teste getest en die werd heel erg snel en ook duidelijk posifief en vandaag nog een test gedaan van moeder voor moeders en die testen konden dus nog neit was veel te vroeg ze zecht kan pas als je 2 dagen over tijd bent posi testen met deze test maar goed wij hebben de test gedaan en heel licht posi hihihihihihihi dus mag aan nemen dat ik dus echt zwanger ben

20. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    heb ff in je album gekeken naar de test foto's ik zie toch echt een streep hoor.
    Koop een gewone clearbleu test Of 1 van de kruidvat. Ik heb het met de clearbleu digitest ook gehad dat hij niet zwanger aangaf maar was het toch echt wel

Deel Deze Pagina