foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    ik had gisteren getest met cb (zie album)
    maar omdat ik gisteren wat licht bloedverlies had dacht ik laat ik nog maar een test doen dus ik rond 10 uur naar de apotheek had al wel 2 bakken koffie op en al paar keer naar wc geweest voordat ik de test deed en die was negatief hoe kan dat nou?
    wat kan ik het beste doen gwoon nog een keer testen met cb?
    heb nu zo af en toe nog wat licht bloedverlies maar geen krampen of buikpijn.
    groetjes joyce

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Joyce ik zou een paar uur niet plassen en dan aan t eind van de middag testen met kruidvattest (2 voor 5 euro). Dat werkte bij mij. Anders met zo'n kruidvattest morgen ochtend even testen... succes!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tasja, je zit nu al zolang in onzekerheid, kun je geen bloedtest aanvragen bij de ha? dit is toch ook niets zo?

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    denk dat het mis is net een stolsel verloren :confused:
    nog geen krampen of buikpijn afwachten dus :(

5. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai saphhira, er is een test van clearblue die je kan kopen. je kan daarmee 4 dagen voor je nod testen. deze test geeft aan wanneer je bevrucht bent. dus ook een gevoelige test. bij mij werkt het prima. hij gaf eerst aan zwanger 1-2 (betekend 3 weken zwanger) en vorige week 3+ (meer dan 5 weken zwanger). je kan ze bij kruidvat sowieso halen. http://www.zwangerschapstest.eu/informa ... or_(1_test)

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Tasja;

ik zou ook gewoon naar de HA gaan..

je test al vanaf 16 december, dat is nu al 21 dagen lang

dan had je óf een knaltest moeten hebben of helemaal geen streepjes..

wie weet heb je wel een MK gehad die niet helemaal weg is? of je test gewoon superlicht positief al 21 dagen lang..

ik zou iig snel een afspraak maken met de HA of gyn.. heb je voor jezelf ook meer rust en duidelijkheid, en scheelt je een hoop euro's aan zw testen :D

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @Tasjaaa: Ja het zijn precies dezelfde streepjes die jij had. Heb jij 's morgens toevallig ook geconcentreerde urine?
    Misschien dat het door de geconcentreerde urine komt, dat we die streepjes krijgen.
    Heb je nog een keer met matcare getest? Want als ik op je testen kijk, zie ik wel een duidelijke streep bij matcare.

@syboena: Bedankt voor je tip van de C1000! Je hebt inderdaad een erg duidelijke streep gekregen met die test! Gefeliciteerd :D

@Dina1983: Ik denk dat ik nu eerst een paar dagen wacht tot ik niet ongesteld word en dan een testje ga kopen :)

8. Niet meer actief

Tasjaa ,ik heb je al 100 keren hier op't forum proberen uit te leggen dat wat je meemaakt niet normaal is ga dan ook naar de dokter voor een bloedname dan je geld uit te smijten aan zwangerschaptestjes!

Joyce ,dat is echt een positieve CB test hoor en als je een stolsel verloren hebt dan zul je 9/10 een miskraam hebben gehad ,ik ken een dame die 2 dagen ervoor lichter had ,dan de idem test als jij en de dagen erna negatief ,ze had een miskraam.
    Maar alsnog als je twijfeld ga je best langs bij de arts!

Mijn gynecoloog zegt dat als je na 1 week licht teste niet DIK + test dat er iets mis kan zijn...
    En dit was ook het geval bij ons ,jammer genoeg :cry:

Op naar 2010 ,wou dat de tijd voorbij vloog :)

9. babs81

babs81 Niet meer actief

hoezo 210? :cry:

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    tasjaa, het kan best zijn dat jij pas dik na je NOD posi test, je zou niet de 1e zijn..... probeer idd nog een week of zo te wachten en dan naar de ha voor een bloedtest

Suc6 meis

11. babs81

babs81 Niet meer actief

bedoelde 2010 :)

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden kijk eens in mijn album, zit nu 2 dagen voor NOD

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    luukske

ik zie ook idd 2 streepjes verglijk hem is met mijn test die is nog veel lichter maar ik ben ook echt zwanger maar wil je geen valse hoop geven maar ik zou over 2 dagen nog is testen en anders morgen nog 1x

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luuske, ik zie duidelijk de tweede streep hoor! Goed teken :)

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden nu is het wel het geval dat ik vorige week vrijdag(1 week na ei) bruinverlies heb gehad, en nu sinds 2 dagen ook iets bruinverlies heb, echter geen rood.....

ik test over een paar daagjes nog een keertje....

16. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja dat zou ik ook ff doen asl je het niet zeker weet ik heb onder tussen in 3 dagen ook 4 testen gedaan hihihihihhihihihi en denk dat ik er nog wel 100 mag doen voor dat ik het echt geloof ik ga de 25 ste zo wie zo die nieuwe test halen waar in komt te staan hoe lang je zwanger bent :) vind ik leuk voor in foto album

17. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Ik ben ook wel benieuwd waarom nu pas in 2010? dat is wel heel erg lang....jeetje meis

Tasjaa ik zou ook gewoon even langs je HA gaan. hier schiet je niks mee op!

luuske, ik zie duidelijk 2 strepen.

18. Niet meer actief

Voor mezelf e ,voor jullie mag het allemaal eerder ;) :)

Als ik met de anticonceptie stop eind 2009 ,dan zal ik niet bevallen in 2009 e :)

En misschien ietsje langer als het niet direct duurd kunnen we nog eind 2010 of 2011 aanbelanden (wat ik niet hoop e haha).

Thx ,jullie leven echt mee :D

19. Niet meer actief

Luukske ik zie echt 2 II

PROFICIAT :) :) :)

20. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Luukske gefeliciteerd, 100% zwanger!