Hey dames! Heel verrassend, nadat de ongi na een kuur primolut uitbleef, vanochtend toch maar even getest. Check mijn album! WHAAAAAAAA ik ga straks meteen de gyn bellen om een echo te laten maken hoe ver ik ben! De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt wel! X
Meisje, wat een super nieuws! Spannend zeg...weet je ongeveer hoe ver je bent? Die streep is zoooo positief! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar wat de gyn zegt!
Hihi Dina ,is niet erg ,mijn lichaam heeft nog heel wat rust nodig ik geraak ook maar moeilijk uit mijn bed s'morgens en dat is ook niet de bedoeling e. Meisje dat is DIK POSITIEF ! Proficiat!
Nou, de gyn geeft aan dat als de primolut nu nog niet gewerkt heeft (lees: dat ik nu nog niet ongesteld ben), dat het er dan ook niet meer van gaat komen! Dus beebje: HOU JE GOED VAST!
meiden ik ga me account stop zetten!en me wens die ik 6jaar extreem heb uit me hoofd zetten! ik ben moe op en zat alles gaat kapot om me heen! dus ga ik me kinderwens verplaatsen!naaar een andere plek! wens iedereen hier zoveel succes! en hoop dat jullie snel zwanger mogen raken! en vooral een gezonde baby mogen krijgen! liefs
Meid kop op ,laat het ff bezinken en doe iets leuk , je moet ook niet elke dag hier komen als je niet wilt want dan wordt je idd.met je neus telkens op de feiten gedrukt (heb ik ook soms in moeilijke tijden). Als je wenst te praten we zijn er voor je! DIKKE KNUFFEL
nee heb hyet echt helemaal opgegeven! en degene die accounts verwijderd ook gemailt! doet me pijn in me hart! en iedereen die zwanger is.... die gun ik het ook ben niet jaloers echt niet! maar mijn vriend kan gewoon niet iedere dag sex hebben en wilt dit ook niet! en vooral in deze periode word ik zo gefrustreerd! nu is het weer 2dagen geleden! en van 1x vrijen word je niet zwanger!(natuuurlijk kan het wel!kans is alleen klein) dus om deze redenen ga ik niet meer iedere maand bang zijn of ik nou eens sex krijg of niet! alles gaat ermee kapot!hij zou vanmorgen hal7 eruit gaan zodat we nog even hadden.. en meneer laat 3x wekken over gaan... en blijft slapen ik lig dAN METEEN te huilen van zie je? om 7uur stapt ie eruit! en weg is ie! begrijp je iedere maand me frustraties? ik lig zovaak huilend naast hem zonder hij het weet! en denk dan PFFFFFF gaan de kansen en als ik iets probeer blijft ie slap!
Babs, ik begrijp je. Er zijn meer dingen in het leven dan zwanger worden. Als je merkt dat je er TE VEEL mee bezig bent, ten kost van alles, dan kun je er beter (tijdelijk) mee stoppen. Dapper van je! Succes!
hey meid, laat niet zomaar de moed zakken ook jij zal een moeder worden, en ook een hele goede moeder. Tuurlijk het is moeilijk en frustrend dat het niet in een keer allemaal wil, ik ben al bijna 2 jaar van de pil af, 1 x mk gehad en daarna niks meer. Ook ik baal iedere maand weer, net als velen van het forum. Ik wil je sterkte wensen en ik hoop dat je alles op een plekje kunt zetten. Misschien moet je er nog een keer met je mannetje er over praten. Heb je al een test laten doen bij de gyn of misschien alles in orde is?
Hey lieverd toch. Je hoeft ook niet elke dag sex te hebben om zwanger te kunnen raken, een of 2 dagen ertussen is vaak beter voor het zaad. En zaad kan wel 5 dagen overleven hoor. Mijn man kan het ook niet elke dag, heb het zelfs met een IUI gehad, hele maand mezelf in me buik gespoten en toen hij het potje moest vullen lukte het hem niet, nou daar sta je dan. Mannen denken vaak veel nuchterder, maar o jee als ze moeten dan wordt het voor hun ook zo'n druk. Vrij gewoon wanneer je zin hebt en hij ook en probeer er niet teveel druk op te leggen. En vooral praat met hem, als hij niet weet dat jij er zo verdrietig van wordt, kan hij er ook niks aan veranderen, mannen snappen nu eenmaal de hormonen die door een vrouw razen niet en vaak denken ze dat je de hele maand zwanger kunnen worden. Heel veel succes wijffie en je mag me altijd mailen hoor.
HIJ WEET MIJN VERDRIET ZO GOED! EN BLIJF IEDERE MAAND WEER PRATEN MET HEM! IEDERE X IS HET NA MIJN VRUCHTBARE PERIODE! EN NU HEB IK BESLUIT VOOR DIE TIJD GEMAAKT jullie zijn super! echt trnen rollen over me wangen heen! en ga me van deze onderwerp afmelden! kan niet zo goed tegen lieve berichten! TNX MEIDEN! ZET HEM OP!
babs wat ellendig allemaal, maar je hoeft inderdaad niet iedere dag sex te hebben hoor.. voor het zaad is het zelfs beter van niet... waarom ga je niet ovu testen gebruiken..dan heb je maar 3 dagen die stress en verder die maand niet.. want van sexen na of voor je eisprong raak je niet zwanger dus dan is het misschien wel een keer weer gezellie in bed... sterkte ermee...
Hi Kira! Geen nieuws, test was negatief :x Maar ook niet ongesteld, dus het kan nog! We blijven moed houden! En jij? Hard aan de klus! Veel plezier Liefs