Heb vanochtend weer getest, nog geen dikke vette streep, maar toch zeker wel duidelijker ! Ik ben zwanger!
kom net terug van de huisarts negatieve test maar omdat ik zelf zo vaak positief had getest moest ik maar afwachten.. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet meer zwanger ben en dat ik het wel ben geweest..
Zeker weten! Geef de moed niet op hoor! Ik heb tot nu toe nog geen enkele vage streep of vette streep gehad, nee allemaal heel duidelijk (en erg confonterend) negatief. Ik ben deze week net ronde 9 ingegaan en heb nog goede hoop! Liefs, MaWaBe
Bedankt voor de aanmoedigende en lieve woorden en ik hoop dat voor ons allemaal snel een dikke vette streep komt! *duimt alvast voor iedereen*
Nou.... ik ben hartstikke ongesteld geworden dus eindelijk duidelijkheid.. Ik was natuurlijk eerst best teleurgesteld maar ik ben ook wel blij met de zekerheid dat ik dus niet(meer) zwanger ben en dat ik daar dus niet meer aan hoef te twijfelen. Toch lees ik hier wel vaak van meisjes die een lichte streep op hun test hebben daarna een miskraam krijgen of ongesteld worden. Vaak is de reactie bij een dunne streep dat een streep een streep is en dat je dan gewoon zwanger bent, maar als ik zo de verhalen hier lees en naar mijn ervaring kijk deze maand, dan ga ik toch twijfelen
Tip: Als je de test wilt bewaren moet je er blanke nagellak over doen dan blijft de streep zichtbaar.... Ik heb het ook ergens anders gehoord dus of het waar is ? Tis zeker de moeite waard om te proberen!
Hoi Meiden! Ik ga morgen Zondag 22 april een testje doen.. Duimen jullie voor mij? Ik heb vanaf vorge week zondag 14 april bruin bloed en 2 x wat rood bloed maar niet veel het is niet ongesteldheid. en nu nog steeds bruinbloed af en toe in me maandverband Dus we hopen echt dit keer op een postief testje.. heb geen kwaaltjes, dus we wachten rustig af morgen laat ik het jullie, weten dames... Tot morgen ! Liefs Sara
Hoi San78 Ik heb getest, ik heb ook geprobeerd een foto van te maken maar. helaas is mijn telefoon een beetje vaag dus ken helaas er niks op zien, maar het is een heel licht streepje maar je ziet het wel.. maar moet nog afwachten.. heb nog geen gelukkig. dus we wachten netjes af haha.. spannend.. Tot gauw.. Groetjes sara