foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    bedankt voor het kijken meiden,
    in het echt zie je het streepje wel een stuk duidenlijker dan dat ie op de foto weergeeft ik ga morgenochtend testen met de cb digi en als die zwanger aangeeft dan bel ik de ha weer toen ik daarstraks belde zei die dat ik volgens hem nog zwanger zou kunnen zijn anders had het streepje lichter moeten worden khou jullie op de hoogte.
    groetjes joyce

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

als je t mij vraagt zwanger!

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

zo was mijn test ook!hardstikke zwanger duss!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd zwanger!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Hellen1971 gefeliciteerd duidelijk zwanger

joyce ik zie ook een streep

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    helaas net de cb digi gedaan en die zegt niet zwanger :S

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @joyce: meid ik had ook een negatieve test digitaal 4 dagen voor nod. 3 dagen voor nod wel positief. Je hebt ook die digitale met conceptieindicator. Bij kruidvat heb je ze sowieso. Die kan je doen vanaf 4 dagen voor je nod. Die gewone eigenlijk pas op je nod. en wees gerust. je hcg is nog zo laag, dat het missschien net niet posi test met je overdag urine. Wanneer is je nod?

liefs

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @dina1983 donderdag was me nod ik had dinsdag al getest met cb en er stond een plusje wat ik niet geloven kon want zo vaak hadden we niet geklust haha dinsdag tegen de avond begon ik met wat bloedverlies dit heeft een aantal dagen aangehouden dan weer wel dan weer niet maar cb bleef een plusje geven tot ik net dus die digi deed die zei niet zwanger en er staat ook maar 1 streep op het staafje einde oefening dus helaas :S:S
    jij nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
    groetjes joyce

9. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    Met de ovulatietest heeft u alle troeven in handen
    Er bestaat tegenwoordig een manier om het moment van de eisprong te bepalen en zo de kans op bevruchting te verhogen, die heel wat eenvoudiger is dan de omslachtige temperatuurmethode. De ovulatietest geeft de geschikte periode voor conceptie aan door de aanwezigheid van een hormoon in het bloed op te sporen.

Het percentage progesteronhormonen in het bloed verhoogt tijdens de 24 à 36 uur die voorafgaan aan de ovulatie. De aanwezigheid van deze hormonen is makkelijk op te sporen in de urine. Via een dagelijkse ovulatietest tijdens de vier dagen voor de verwachte eisprong, wordt het mogelijk om het tijdstip ervan nader te bepalen.

Het voordeel van deze test is dat hij informatie geeft over de periode vóór de eisprong, in tegenstelling tot de temperatuurmethode die alleen de eisprong zelf bevestigt. Juist deze periode is ideaal voor een geslaagde bevruchting: spermatozoïden leven immers 3 tot 5 dagen in de baarmoederhals. Seksuele betrekkingen in deze periode verhogen dus sterk de kansen op een zwangerschap.

U moet wel enkele regels in acht nemen om de betrouwbaarheid van de test te verhogen. De urine mag niet te zeer verdund zijn. Het is dus aangewezen om de test iedere ochtend op hetzelfde uur te doen.

Als u net gestopt bent met de pil of als u een hormonenkuur volgt om de eisprong te stimuleren, moet u ook rekening houden met mogelijke valse positieve resultaten.

Om de test aan te schaffen, wendt u zich best tot uw apotheek of drogisterij: ze zijn er vrij te krijgen. De test wordt gewoonlijk verkocht in een set van 5 tot 7 reactieve staafjes. Het lijkt erg eenvoudig, maar vergeet niet dat zwanger raken vooral plezierig moet blijven en geen obsessie mag worden!

Veel succes en blijven klussen :)

10. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hey, Ik zeg gefeliciteerd: Booboo, Joyce en Hellen... Ik vind ze toch allemaal duidelijk hoor! Het zijn brede stepen!

:thumup:

11. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb in mij album mijn test staan van vanochtend. Ik heb nog nooit zo vroeg zo duidelijke test gehad en ben er helemaal happy mee :D Wie weet wordt dit ons plakkertje! Ik ben er zo trots op dat ik hem graag wilde showen ;)

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wow trees, dat is wel een erg duidelijke streep voor 3 dagen voor NOD, gefeliciteerd! :)

13. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik duim voor je Trees. Ps welke test is dat? :D

14. babs81

babs81 Niet meer actief

ik ben er weer
    me account word toch nog niet stop gezet:D moet kennelijk niet zo zijn
    dit is de laatste maand dat we zo bezig zijn.. en aankomende maanden zal het uit ontspanning zijn!;)
    even me koppie op niets gezet! nu afwachten alle dagen gevreeen
    dus ......:D en alle ovu vanmorgen dikke vette streep! zet em in album..
    nu afwachte

alle meiden met een hart onder de rien :cry:
    heeft me goed gedaan en met veel tranen gelezen
    jullie zijn liefffff :oops: TNXXXX :oops: :D

15. Trees

Trees Niet meer actief

@ Meagan
    het is de kruitvattest in een trekpleisterjasje. De 2 voor 5 euro. Ik vind het de fijnste testen en heb al heel wat merken geprobeerd :). Als ze negatief zijn, zijn ze ook echt negatief en als ze positief zijn....dan ben ik blij ;). Als ik deze week echt niet ongesteld word ga ik vrijdag het ziekenhuis bellen en dan wordt het echt spannend. Ik heb er wel een goed gevoel over, maar je kan er weinig over zeggen natuurlijk.

16. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hey Babs,

Fijn te lezen dat je toch nog op de site blijft! Ik heb me ik ronde 4 helemaal niet bezig gehouden met zwanger worden. Het kon me even een biet wezen...met als resultaat: tadaaaa zwanger!

Het is moeilijk, maar zet de wil om zwanger te raken echt helemaal opzij!

Gr Cynthia

17. babs81

babs81 Niet meer actief

lief dankje,
    en ja dat ga ik zeker doen!

18. Niet meer actief

Babs welkom terug meid! :) ;) :D

Trees positiever kan niet è!
    PROFICIAT :)

19. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Wow Trees, mooie duidelijke test! Hopelijk blijft dit kleintje wel bij je! *duimt* :)

20. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Trees, ik wil je heel veel succes wensen en ik duim voor je dat dit wondertje bij jullie mag blijven.

Jeetje, ik schrik wel hoor, van jouw onderschrift... Succes meid!

Voor de zwangeren: gefeliciteerd
    Voor de twijfeltesters: gebruik die van kruidvat, 2 voor 5 euro ;)
    Voor de nog niet zwangeren: 2009 is jullie jaar!

Deel Deze Pagina