haha die 2 voor 5 euro testen is nergens in de buurt te koop heeft iemand anders een andere test voor me in gedachten die ook goed is?
Leuk..met mij nog meer mensen met test Ik kan het nog steeds bijna niet geloven, maar als ervaren testers zeggen dat het dik raak is, moet ik het toch gaan geloven he? Raaaaar! Maar zo mooi...en nu al geliefd en nog meer dan dat: zo welkom!
Bij trekpleister hebben ze precies dezelfde! Als je niet weet hoe het doosje eruitziet wil ik er wel een foto van maken.
Dag 2. Wederom met blosjes op de wangen (hoort er zeker bij?) deed ik een thuistest. Ik wilde gister die dubbeltesten van Clearblue hebben, want daar kwam de mijne van gister ook vandaan. Daar was er nog maar één van dus die heb ik bewaard voor zaterdag...voor mijn moeder. Ze hadden alleen nog Etos eigen merk. Daar had ik wederom een tweede, vaag streepje mee. Het is vandaag ook nog maar nét mijn NOD (of woensdag?) anyway. Ik vind het jammer, omdat dit een heel ander streepje is dan met de Clearblue test. Je ziet um wel...maar minder duidelijk dan die van CB. Dus nu durf ik nog steeds niet heel blij te zijn. Nu heb ik dus alleen nog van die Etos testen..dus de komende dagen zal ik nog druk aan de pies zijn elke ochtend..om te zien of het streepje dan ook dikker wordt. Maar goed...men zegt hier altijd streep = streep. En daar houd ik me dan maar een beetje aan vast. En aan de gedachte dat zo'n eigen merk test van Etos wellicht wat minder gevoelig is dan die van de Clearblue. Foto's in de volgende links: http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6506.jpg http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6519.jpg http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6526.jpg ..PFFFFF....nog een paar dagen in de zenuwen zitten. Of niet? Wat vinden julie?
Hi Babs.. Welkom terug! Doe het rustig aan he, we wensen ook jou een positieve test en wel zo snel mogelijk maar zonder stress! Hellen, jij bent zo zwanger! Wow Trees, idd ik hoop ook voor dat dees ukje bij je blijft! Bij ons in de buurt heeft KV de goedkopere testen weer hoor, neem aan dat dat dan overal weer gaat komen. Ik heb er vorige week negatief mee getest, was nog vroeg natuurlijk. Vandaag toch maar weer een CB tegen aan gegooid mt ochtendurine. Hoewel die me steeds frustreren omdat ze bij mij altijd een dunne lijn geven (Zie album). Ik hoopte zo dat ie deze keer wat breder zou zijn! Maar net als anders weer meteen een dunne lijn... Ik laat ze altijd een tijdje liggen om te zien wat er gebeurt en nu zag ik wel na een half uur als ik heel goed kijk iets in de breedte, maar daar ga ik dan maar niet meer vanuit.. Alhoewel het natuurlijk wel hoop geeft. Ik hoop dat ik gewoon nog een paar dagen kan wachten met nieuwe testen kopen... Heeft iemand ervaring met testen van test-point? Ik zag ze gister bij de Etos, er staat op dat je al voor je NOD kunt testen a 9,95 Liefs Loekie!
lijkt me idd duidelijk Heleen.. je bent gewoon hartstikke zwanger.. dus een mooie banner hier aanmaken en een afspraak met de VK maken super gefeliciteerd meid! @ Loekie; bij ons zijn de KV testen er nog steeds niet maar ibij de trekpleister zijn echt dezelfde 2 voor 5 euro als van het KV.. zelfde fabrikant.. ik zie helaas niks op die kruidvat testen van 2 voor 5.. ook niet als ik ze uren laat liggen, misschien die dan toch nog proberen? heel veel mensen testen hier al 2 of 3 dagen voor hun NOD best positief mee,, maar vind het idd raar die streep op de CB test.. je zou zeggen dat hij positief isk maar het is wel een dunne streep dat wel.. wat doet een ander merk test? ik duim voor je! liefs Daantje
Ik heb ze weleens gebruikt, maar ze waren bij mij niet erg gevoelig. De eigen merk test van de apotheker was bij mij toen duidelijker. Is mijn favo na de kruitvat (of trekpleistertest). En meiden bedankt voor alle gelukswensen. Ik hoop zo dat deze blijft zitten [-o< Ik heb in ieder geval nog nooit zo positieve test gehad en voel me ook op-en-top zwanger! Wie weet wordt dit onze geluksronde
Hellen de etostest is absoluut niet gevoelig. Zelfs de clear blue is veel gevoeliger, dus niet druk maken over het lichte streepje van de etos. En misschien nog een tip ga niet teveel testen, want je wordt superonzeker van al dat streepjes-geloer. Dat word ik altijd wel. Het is echt wel duidelijk positief en je bent zwanger! Gefeliciteerd
gefeliciteerd meid gewoon duidelijk hoor! Sapphira bedankt maar weet hoe ze er uit zien en bij de zwangerschapstesten rek van 4,99 is toch echt leeg en als je het vraag zeggen ze ook die is tijdelijk uit het assortiment... ik heb vanmorgen met een c1000 test getest en duidelijk geen 2de lijn te zien... mijn lichaam heeft me wederom weer zo in de maling genomen...
Gisteren ook gevraagt bij de kruidvat maar dat meisje zei dat ze ze gewoon weer kregen waarschijnlijk woensdag wist ze me te vertellen (op naar de winkel woensdag hier dus )
wow TREES.. meid wat een mooie test.... Meid speciaal voor jou..... Beebje van Trees.. houd je super goed vast nu je je al zo duidelijk hebt aangekondigd.... Gefeliciteerd meid.. tis je zo gegund....
Voor alle meiden met een positieve test...GEFELICITEERD! Trees.....ik duim super hard voor je dat dit inderdaad een plakkertje zal zijn.Je test ziet er erg mooi uit.Dit moet het zijn meid! Weet hoe moeilijk en eng het is na zoveel miskramen maar positief blijven hoor.Het moet dit keer lukken! Liefs, nessy
Nog even een voorbeeld van niet-vage testen..want na die etos test van vanochtend was ik niet gerust. Deze 2 zijn net gedaan...na een ochtend theedrinken en op mijn NOD. Ik durf nu ook te geloven dat het zo is..JIPPIEEEEEEEEE! http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6543.jpg En alleen de etostest is dus vaag..kijk maar: http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6547.jpg Zo. En nu val ik julie niet meer lastig met mijn testen *grijns*
Hellen gefeliciteerd! Jij bent echt zoooo zwanger haha! En je hebt mij een beetje hoop gegeven nu! Ik had laatst een positieve clearblue (wel vaag..) en vanochtend een negatieve etos test! Maar ik zie nu dus dat de testen van etos schijnbaar niet zo gevoelig zijn! Hmm... misschien straks maar even nog een clearblue halen!
Ja mensen! vandaag een kruidvattest gedaan van 2 voor 5 euro en gewoon 2 roze streepjes he?, zal hem vanavond in mn album zetten,ik ben nu nog aan het werk, maar IK BEN ZWANGERRRRR!