Zwangere dames gefeliciteeeerd! Ik kan niet wachten jullie te kunnen vervelen met mn eigen vage of duidelijke testen!
aan iedereen die zwanger is: GEFELCITEERD! ikzelf heb 3 dagen voor men NOD een test gedaan en ik ben er niet zeker van! Zo een indrooglijntje kan dit even dik zijn als de controlestreep? graag reacties a.u.b.? vind het zooo spannend! liefs
Nee een indroog lijntje is meestal heel dun.als er een streep staat ben je zwanger! Zal ik je alvast voorzichtig feliciteren? Anders even een foto ervan hier neer zetten?
meiden met al dat geduim voor je MOET het deze keer toch een plakkertje worden! Ik roep dit maar zo vaak mogelijk, want ik probeer er wat positiviteit in te houden (moeilijk ) Aan alle andere zwangeren ook gefeliciteerd!
Heeft het lijntje en kleur en hoe lang duurde het voordat je het zag verschijnen? Welk merk? Wie weet heb je nog wat aan mijn testervaring
spijtig genoeg kan ik geen duidelijke foto nemen van de test, overbelicht of onscherp! het tweede streepje kwam na de aangduide tijd tevoorschijn hoor, heb de tests via internet besteld, merk weet ik niet (heb ze reeds weggegooid...) het is wel duidelijk een dikkere streep, even dik als de controlestreep... GOH, moeilijk! Kvind het ondraaglijk spannend! bedankt voor jullie recties hoor! nog meer reacties zijn welkom!
op pagina 2 silly43, deze is vergelijkbaar met de mijne Normaal moet ik donderdag men NOD krijgen (banner staat verkeerd en wet niet goed hoe ik het moet veranderen, ik en PC...) nog eventjes afwachten misschien? liefs
op die test is het streepje wel duidelijk roze en positief. Na hoeveel tijd kwam het streepje precies? Het was toevallig geen zwarte met blauwe test? Deze geven bij mij namelijk valse streepjes
Kitty als de streep eruit ziet als die test lijkt het inderdaad wel positief.Welke test heb je gebruikt? Trees.....zal zeker voor je duimen.Ik heb ook veel miskramen gehad(15) en als je daarna zwanger word heb je hoop en probeer je positief te zijn.En dat is erg moeilijk. Maar probeer het toch en blijf die hoop houden dat het goed komt dit keer.En als je een mindere dag heb of je onzeker bent kom je gewoon hier en praat het van je af.We blijven duimen voor je. Liefs, Nessy
dank je wel nessy! We hebben elkaar weleens via pb gesproken. Je weet natuurlijk als geen ander wat een moeilijke onzekere tijd het gaat worden. Ik probeer maar te bedenken dat ik er nu toch meer niks aan kan veranderen, maar moeilijk blijft het. Toch moet het ooit een keer goed gaan en ik hoop dat dat nu is. Als je nog een goede tip hebt om de tijd door te komen hoor ik het graag!
dat zijn waarschijnlijk de testen van praxisdienst Die geven zelfs bij mijn vriend een heel licht roze streepje. Heel flauw! Ik heb weleens een echt positieve test gehad en deze was toen wel duidelijk knal. Minder zal ik niet zo snel vertrouwen. Ik zou een ander testje doen en als deze negatief is een klacht indienen, want het zijn echt waardeloze testen :x
Trees ook ik duim mee voor je hoor. Heb zelf 6 miskramen gehad en ben nu ook weer zwanger. Als je wilt kletsen stuur me gerust een pb, kunnen we elkaar de kop gek maken met wat we voelen hihi. Zie dat je ook uit het Hoge Noorden komt, waar precies? Ik woon vlakbij Emmen