Hoi Booboo, Gefeliciteerd meid! Ik had ook een kruidvattest gedaan en bij mij kwam er ook zo`n streepje net als bij jou. Waar het een pulsje moet vormen. Kan niet echt op jouw foto erop uit maken of die van jou ook dun was het streepje, of dat ie al heel licht wat breder was. Zou je me dat nog kunnen vertellen. Want anders zit er een dikke kans in dat ik dus ook zwanger ben. Liefs van mamatje
Hey bij mij kwam er een dun streepje,veel dunner dan de controle streep jahen dat was 2 dagen voor NOD, die aan de linkerkant donkerblauw was en aan de rechterkant zag je het heeeeeel licht, daarna met kruidvat 2 voor 5 euro getest, en toen was het helemaal duidelijk. ik duim voor je! groetjes
Hoi Booboo, Bedankt voor je snelle antwoord! Ik ga straks maar kijken of die kruidvattesten er nu wel zijn die van 2 voor 5 euro. Bij mij testte ik ook voor mijn nod die met dat dunnen lijntje. Laat het jullie zo snel mogelijk weten! Liefs van mamatje
Nou testje gedaan met die van de kruidvat 2 voor 5 euro, maar bij mij was ie negatief. Ja nu na een tijdje zie ik heeeeeel iets vaags....maar goed, wacht maar op me ongie...lijkt me heel erg sterk dat ie nog positief gaat worden. Zucht!
MomToBe dat licht maar net aan de winkel bij ons hebben wij 2 winkels zitten en bij de een kun je ze wel krijgen maar bij de andere niet
hey, hier ben ik weer ik heb vanmorgen een test van carrefour gedaan en binnen de 5 minuten kwam er een tweede streepje tevoorschijn. Het was wel ietsje dunner dan de controlestreep, maar wel roze! Ik zit nu 1 dag voor men NOD, wat denken jullie? Foto kan spijtig genoeg niet genomen worden, overbelicht! liefs
@ Kitty Streep is streep! Dan ben je gewoon zwanger... Je kunt altijd voor de zekerheid nog over 3 dagen weer testen. Dan moet hij dikker worden. Hopelijk voor jou gefeliciteerd, dan kun je ook meekletsen met de september 2009 mama's. Ik ga zelf morgen ook testen! spannend... :d
Hoi dames, Nou de negatieve test van kruidvat, die van 2 voor 5 euro had het goed...verlies al wat druppels bloed, dus gewoon ongie aan het worden. Dus een foto plaatsen is niet eens met nodig helaas.... Liefs van mamatje
hey bedankt voor je reactie! ik ga morgen ook bloed laten prikken voor de zekerheid hoor, ik kan het bijna niet geloven! succes met testen morgen! liefs
Hey Meagan, Ik zie best wel duidelijk een streepje en volgens mij is ie ook nog roze ook! Spannend, over 2 dg nog een keer testen en dan is ie vast donkerder! Hoeveel dg voor je NOD zit je? Ik duim voor je
Dag 17 van mijn cyclus Maar ik ben gemeen, ik heb mijn eisprong helemaal aan het begin van mijn cyclus!