Dag 6, geloof ik. vanaf dag 3 ben ik in ieder geval vruchtbaar. Ik teste altijd wel redelijk vlot positief hoor maar dat is logisch vanwege die vroege eisprong. En nu met die pendelvoorspellingen zou het helemaal logisch zijn
Maegan vanaf nu ga ik jou even volgen! Ik heb namelijk 2 precies zo'n zelfde testen en éen nog iets donkerder. Maar tussendoor dus wel 2 negatieve etos testen.
Volgens mij is het voor jou écht tijd voor een bloedtest hoor! of had ik dat al gezegd? Ik heb 12 dagen na mijn mk een mat care test gedaan en die was negatief, nu deed ik de test voor de gein.. heb al een dikke week de verschijnselen weer en wil gewoon wat zekerheid. Ik zag het roze wegtrekken en de lichte streep bleef wel gelijk achter dus het is niet zo dat die later kwam. Zondag test ik dus opnieuw en volgende week zal ik eens zo'n digi cb halen om te kijken of die termijn klopt!
Dit is mijn vage test, niet duidelijk te zien omdat de foto's mte een cam zijn gemaakt, maar met het blote oog duidelijk te zien, helaas waas na 2 min 2 dikke strepen en 2 minuten later niet duidelijk meer te zien ..
@ meagan ik zie wel een 2 streep hoor je meot wel goed kijken. @ tante Mars Ik zie bij juo geen 2de streep maar kan door de cam komen wat je zegt
Komt indd door de cam, dat is wel K***e dat me camera stuk is,, maar hij staat er echt .. De pixels van zo'n cam zijn ook niks en er zit nog led licht op dus dan krijg je over belichting.. Ach volgende week haal ik een nieuwe camera hahaha
@ Megan: zo zag mijn eerste matcare test er ook uit 2 dagen later was ie een stuk duidelijker. Ze staan nog in m'n album volgens mij.
Ik zie dat hier meer meiden zijn die positieve en negatieve testen hebben Ik heb zelf 4 positieve testen van matcare gehad, maar verschillende kruidvate testen geven tot nog toe steeds negatief aan terwijl ik al 2 weken overtijd ben :S
meagen.. ik zie m duidelijk hoor.. en roze... denk dat we je mogen FELICITEREN MEID tante mars.. ik heb ze ff in t negatief gezet en dan zie je de strepen een stuk duidelijker.. wordt tijd voor een bloedtest idd...
Ik krijg het nu wel een beetje benauwd hoor Al riep ik hier thuis wel met een grote mond dat we direct na de mk weer opnieuw zwanger zouden worden... ik had natuurlijk nooit gedacht dat het écht zo zou kunnen zijn. Zondag zullen we weten of de streep dikker is, ik wacht tot zondag omdat ik graag samen test en dan is mijn man weer vrij.