foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

meagan ik zie het ook!

2. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    @meagan, ik heb ook die van matcare gebruikt...vind ze zelf niet erg betrouwbaar. misschien even naar de trekpleister of tip voor alle dames:
    SENSITEST CASSETTE! goedkoop (12 voor 16 euro) en net zo gevoelig als die van kv.

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en die Etos test is echt bagger al zeg ik het zelf. dus @ HELEN! de clear blue is inderdaad nog gevoeliger. heb afgelopen week namelijk stiekum nog een test gedaan. (stom he) haha

gefeli voor de nieuwe mama's! melden jullie je ook aan op het septembermama topic?

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik vind Sensitest niet echt betrouwbaar meer. Ik ben dan wel nog niet ongesteld, maar ik blijf hele lichte indroog lijntjes zien met de sensitest dipsticks.

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    ik snap het... ik heb er goede ervaringen mee tot nu toe. bedoelde dat de cassettes net zo gevoelig zijn als die van kv en trekpleister... is ook mijn ervaring hoor:)

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Vandaar dat ik ook altijd kijk of de streep direct blijft staan, als hij pas later komt geloof ik er niets van ;)

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @meagan: wil jij even in mijn album kijken naar ovutesten?

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Annie1979 Ja, die heb ik al gezien! Ik vind ze gewoon wel duidelijk hoor. In het echt zijn ze misschien nog beter zichtbaar? Ik heb nooit ovu testen gebruikt omdat ik altijd heel sterk mijn vruchtbare periode aanvoel.
    Ik heb geen zin om te wachten tot zondag met opnieuw testen maar ik doe het toch maar, ik wil mijn man er zo graag bij hebben :D

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ben zo benieuwd naar jouw test!
    Ik hoop dat mijn testen de waarheid spreken.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

*EVEN EEN VRAAGJE*

weet je?
    vroeger wist ik niet dat je binnen 5 minuten een test moest aflezen
    bij mijn jongste zoon heb ik na 10 minuten geen streep gezien
    en net binnen half uur kwam er toch een streep op te staan

ik ging er gewoon vanuit dat ik zwange was
    wist toen niet zoveel
    en het bewijst gewoon dat hij echt geboren is!

op die bijsluiters staan toch ook na 30 minuten niet aflezen meer! dus neem aan dat je voor die tijd echt nog een streepje kan zien staan?

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Meagan ik heb ook mijn eerste test van matcare in me album staan die is nog veeeeeeel lichter dan die van jou
    ik zou gewoon over 3 dagen op nieuw testen heb ik ook gedaan en kijk maar in me album hoe ze er nu uit zien :)

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Voor hen die het leuk vinden: ik heb de afgelopen week steeds getest ( ja ik geloof het nu écht) met verschillende merken. Dus als je geïnteresseerd bent. Ik heb foto's van Clearblue gewoon en digitaal, Kruidvat ( de goedkoopste met pipetje) en de Etos ( minst gevoelige van allemaal, volgens mij).

12. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hele mooie testen Hellen! Gefeliciteerd! :D

Voor alle andere meiden die ook positief hadden getest.
    Jullie ook Gefeliciteerd! :D

13. Niet meer actief

Tasjaa ,hoe is het voor u nu afgelopen ?

14. Niet meer actief

Mooooooooooooooooooooooi Hellen :)

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja, vraag ik me ook af. Laatst toen ik haar sprak zei ze dat ze negatief testte met CB digitaal.

16. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Bruisje & Tasjaa, hoe is het met jullie?

Ben ook benieuwd

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Jojo.. ik ben hier...

en t gaat goed.. zelfs mijn banner klopt.. hiihi.. ik verlies hele schalen met eiwit.. ben blij dat mijn lijf weer in orde is.. dat ik het nu echt kan afsluiten.. manlief is er voorlopig even klaar mee maar heb goede hoop dat ie nog wel bijdraait.. nu ff rust en dat is ook wel prettig op een bizarre manier...

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @helen.. mooooooie testen zeg... en heel fijn dat je t hier ff meld.. ideaal om te vergelijken!

super.. en gefeliciteerd nog een keer natuurlijk..
    Moet geweldig voelen dat moeder natuur de MMM lekker de baas is geweest.. Helemaal goed..

19. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Hey Bruisje,

Fijn wat van je te horen! Spannend allemaal, dus jullie hebben even rustpauze enz? Hoe is die ene echo afgelopen dan?

20. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Las hier ff mee...
    Maar zag bij jou, Hellen dat je 4 weken en 3 dagen was?!
    Maar dat je 5 jan. al positief testte, dan ben je toch al verder? want dat zou je 10 dagen geleden op 3 weken, dus 7 dgn voor nod al positief testen. Dat kan toch niet?

Deel Deze Pagina