hallo dames: sorry voor mijn late reacties, Ik heb het inmiddels van me afgezet, die lichte streepsjes op die sensitest en matcare testen! ik ben gewoon lekker met mijn volgende ronde begonnen en flink aan het klussen geslagen.. zoals jullie zien is vandaag mijn vruchtbaarste dag ! had vandaag wat krampen in mijn buik mischien is dat wel een goed teken van eisprong.. jeuk aan me buik gehad, en jeukende tepels.. weer iets anders wat ik vorige maand niet had ( behalve de jeuk aan tepels ! ) Nou in ieder geval ga ik dus niet meer voor mijn nod testen! En... het leuke van deze maand is dat ik mag testen op mijn VERJAARDAG! dus als het dan positief word zou het een super verjaardags cadeau zijn! Nou we wachten maar af.. Ik ben trouwens wel benieuwd of mensen wel is wat voelen rond de eisprong.. of je dit kunt opmerken enzo? Liefs Natasja
@ Tas, Ik heb in die 5 jaar ondertussen zonder pil, nog nooit iets van mn eisprong gemerkt. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er nooit op heb gelet. Goed klussen vandaag he,, dan word februari vast jou maand
Ik ben pas in ronde 2 en toch ben ik er heilig van overtuigd dat ik m eisprong echt duidelijk voel! Ik had de afgelopen keer echt duidelijk een soort ongi steken aan mn linkerkant.. en aan mn afscheiding was t duidelijk te zien ("vruchtbaar slijm" tot aan die pijntjes en de dag erna weg!) en de pijn was de dagen erna ook anders.. niet meer zo gericht.. ook qua rekenen kwam t rond eisprong tijd zeg maar
Ik testte op 12 januari voor het eerst positief. 1 Dag voor mijn NOD. daarna heb ik alke dag nog wel een test of wat er tegenaan gegooid..tot en met de 15e. Dus hoe graag ik ook zou willen dat ik al "verder"was..ik zit nu pas in de 5e week.
@Meagan, zo zag mijn 1e test er ook uit. En die was echt positief! @Duchess, ik teste met Etos zelfs toen ik al een echo had gehad nog negatief. Vind het echt rottesten!
Hallo Ik zie niks van een aankomend ei op mijn ovulatietesten (zie foto album) als je er op klikt wordt hij groter. Als ik dan mijn temp lijst er naast leg ben ik bang dat ik mijn ei heb gemist, wie geeft me moed?
@richmar ik heb het idee dat je ei er aan komt want de streepjes worden donkerder, je banner geeft ook aan dat je ei pas over 4 dagen komt. ik denk dat je nog gewoon je ei gaat krijgen. succes met klussen. XXX Gusam
Goedemiddag meiden, Mijn test van vandaag is weer duidelijker geworden (zie album) maar nog steeds een onwerkelijk gevoel, beetje onzeker ook na mijn miskraam afgelopen augustus. Durf zelfs nog geen banner aan te maken ook niet omdat ik 3 dagen voor mijn nod zit en de banner geeft dan pas 3 weken en een paar dagen zwanger aan.
Jaa zwanger hoor bikkel5126! Gefeliciteerd! Ik snap dat je onzeker ben, maar er zijn zat mensen die positief testen voor hun NOD.
en ja hoor!ik denk dat men ei er toch zit aan te komen!goh i hope so men ovutest wordt ieeetsiieee donkerder
Owh hannelore ! VLINK KLUSSEN dan maar hea ! ik hoop het zo voor je dat het is raak zal worden.. Hoe ziet bij jullie je slijm/afscheiding eruit tijden je eisprong/vruchtbare dag? Had namelijk vandaag ( op eisprong dag ) Doorzichtbare slijm.. en veel..