@bikkel, meid ik testte ook vroeg positief. 5 dagen voor mn nod al. dus jouw test ziet er zeker goed uit hoor! gefeliciteerd! @booboo, sterkte meid...hou je taai xx
Zo vandaag eerst 2 doosjes van 4.99 gehaald bij de kruidvat!(nu hadden ze ze weer na 3 dagen binnen lopen en de antwoorden morgen zijn ze er weer...) maar vanaf hoeveel dagen voor de NOD kun je met die testen? Bij mijn zoontje teste ik op de nod positief en dat was heel duidelijk (met etos test zelfs en die schijnt pas laat positief te testen)
@booboo..meid..wat vreselijk naar voor je! @ bikkel: ik kon het ook niet geloven. ik had de afgelopen week ook een hevig geval van testeritus Ik mijn album staan er maar een paar van. Gefeliciteerd he! het duurt gewoon even om eraan te wennen, hoor!
Eh... nee.... dat streepje zie je alleen met het blote oog zééér vaag en op de foto kon ik het niet ontdekken omdat je dan heel erg in moet zoomen...
Ach ja, ik moet gewoon even een paar dagen wachten. Of ik ben ongesteld of ik heb een duidelijker test. Ik zie op de negatieffoto wel echt een lichtere streep maar ook alleen op mijn laptop. Bedankt voor het kijken. Weet er iemand trouwens of apotheek eigen merk een indrooglijntje heeft?
hey belle ik zie wel wat op die foto van je hoor.. heeeeel vaag maar ik zie wel iets .. wie weet spannend hoor!
Dank je wel Sannehai! Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die het ziet! (mijn vriend zag het trouwens ook) Het lijntje wordt in het echt wel iets duidelijker, maar ik vraag me niet af of het gewoon in een indrooglijntje is. Weet jij toevallig of een indrooglijntje zichtbaar is in negatief op de foto?
Ik heb ook wel t idee dat ik iets zie hoor, maar ik twijfel altijd of ik t niet zie omdat ik weet waar ie hoort te staan (t streepje). Maar volgens mij is t idd een licht streepje! Hopelijk over 2-3 dagen veel donkerder!
Hehe ik zag toevallig nog het testje van 9jan liggen.. Ik stiekem weer eens naar het streepje gluren.. Zo'n test wil ik wel een paar dagen voor mijn NOD hebben.. Ik heb hem maar in de prullenbak gegooid. Eigenlijk erg dat er indroogstreepjes bestaan.. http://img127.imageshack.us/img127/8973/indrogeryy9.png
nou dat ziet er niet uit als een indrooglijntje............(die zijn meestal grijs) ik had zo'n zelfde test(sensitest) 5 dagen voor Nod! heb je nog eens getest? ben benieuwd grtz RAmona
Idd wel apart dat 'ie roze is - ben ook benieuwd of je opnieuw getest hebt inmiddels? Ik heb deze maand voor t eerst een indroogstreep op de goedkope KV gezien, deze stond er een dag later, maar was gelig van de urine. Dacht serieus dat dat nooit voor kwam bij deze testen, maar dus toch Inggrid : gefeliciteerd!