Ik vind het ook echt geen indrooglijntje, ik vind m zelfs behoorlijk positief... ik zou nog even een testje wagen, misschien die van kruidvat (2 voor 5 euro)?
@booboo..meid heel veel sterkte...knuff @saphira. ik zie m ook hoor... @ben naam kwijt (met vage negatieve foto.. ) ik zie m ook hor.. hoefde niet eens te zoeken...over een paar dagen nog maar een keer testen..
Hmm na die test van 9 januari had ik nog 2x getest op 10 januari en 14 januari en die werd niet duidelijker. En dat waren me laatste sensitestjes, daarna heb ik dus niet meer getest. Ik zal straks me vriendje wel lief aankijken of die even naar de trekpleister wil gaan omdat ik toch nog niet ongesteld ben O
je zegt dat de strepen niet duidelijker worden, maar je ziet dus wel sowieso 2 strepen? Maakt niet uit hoe licht ze zijn, een streep is zwanger!
Haha heb de 2 testjes in huis, maar ik wacht toch maar tot morgenvroeg. Het liefst doe ik er nu al 1, maar ik wacht wel.
wat stom zeg... nou nog een goede reden om die niet te gebruiken dan maar... maar wel balen zeg.. de onzekerheid blijft zo wel zeg...pfff
Vanochtend (12dpo en dus 3 dagen voor nod) had ik getest met een matcare midstream en er kwam meteen een heel heel licht roze lijntje te voorschijn.Het is zo licht dat ik er geen foto van kan maken.Daarna maar een kruidvat testje gedaan en daar was nog minder op te zien.Dat was meer een schaduw. Mijn man kan ze ook zien dus ik zie ze niet vliegen. Nu heb ik met deze testen wel vaker lichte lijntjes gehad en werd daarna toch ongie dus ik wacht het maar af en zal over 2 dagen weer testen. Hopelijk zijn ze de streepjes dan donkerder.Ik hou jullie op de hoogte. p.s. ik weet dat ik vroeg test...maar dat doe ik altijd....heb geen geduld.