Hoi medetesters, ik heb een vraagje. Gisteren een testje gedaan.....3 dagen voor NOD. Ja weet ik, te vroeg, niet slim, zegt niks....maar je kent het Nu meen ik vaag iets gezien te hebben, heb er een foto van gemaakt. T is niet echt te zien, maar toch ff de vraag of jullie mee willen spieken. Staat in mijn album. Vast bedankt!
meis zowel in het gewoon zie ik heel licht roze en in negatief laat hij ook een streepje zien. ALs je slim bent wacht je tot na je nod dag test je dan nog een keer, dan is hij duidelijker.
Thnx! ja ben ik ook van plan hoor, weet dat dit nog geen zekerheid geeft. Als ik zaterdag ongi wordt, dan zal ik t smorgens gelijk zijn. Ben bang dat als ik t niet ben, gelijk zal testen. Ben soms nogal wat ongeduldig Maar goed, heb nog 2 testen liggen....dus kan vooruit
als je zaterdag moet tsten als je nod dag is, dan gewoon testen hoor meid, ben dan als je je ogen nog niet geloofd gewoon die maandag weer ofzo. Hoop voor je dat je zwanger mag zijn :d dan hebben we eindelijk weer een roze in de maand erbij.
@ wendelaa Ik zag um ook gewoon. Ik heb ook van die lichte streepjes eerst gehad. Maar bij mij was dat na me nod. ik denk dat het wel de goede streepje is. Nu maar wachten op de knaller
@wedelaa ik zie m ook meteen @nessy.. hoe is jouw test vanmorgen? @nadineke.. hier gaat t goed hoor.. wacht op mijn ongi....verder geen echte bijzonderheden.. oogkleppen werken prima..whahahha
@Wedela...ik zie hem ook hoor! @bruisje...wederom een schaduw dus denk dat het niet echt wat is.Morgen maar weer een testje maar alle hoop is nu wel weg. Ik stel me maar al in voor de volgende ronde. En nieuwe kansen.
ik wil eigenlijk alleen maar weten of jullie wat zien en zo ja.. wat jullie hiervan denken... door t verkleinen is ie niet echt duidelijk.. zal m ook ff in mijn album zetten..
Bruisje...ik zie wel een heel heel vaag lijntje. Lijkt erg op mijn test vanochtend.Je gaat gewoon twijfelen of je wat ziet of niet.Hoop dat het lijntje over een paar dagen donker is.