Ik zie ook een heel dun streepje. Spijtig genoeg heb ik bij kruidvattesten al vaker zo'n streepjes gehad die bij mij niets betekenden. Hopelijk is het voor jou wel positief!
tja, hier ook een onzekere. heb dus getest met romed midstreamtest, een week voor nod . zie album.... wat zien jullie?
hey annete of het is een uitloper van het controle lijntje of het is gewoon een positieve test. ik twijfel sorry! ps waarom doe je niet gewoon nog een testje. liefs kikkert
o ja ik heb trouwens veel slechte verhalen over die romed testen gehoort weet niet of dit waar is maar toch
hmmmm ik zou denken lijn = lijn tog? voor de zekerheid zou ik er ook een 2de tegen aan gooien! veel suc6, liefs mandy
Zou toch wel toevallig zijn als ze allebei niet goed zijn? Ik heb 3 jaar terug wel eens met die testen getest en toch ook wel s een heel maagdelijk blanco exemplaar gehad, dus hij geeft niet standaard een fout 2de lijntje. wel spannend hoor anette.
anette, in de gebruiksaanwijzing staat de de strepen even dik moeten zijn voor positief. romed testen staan erom bekend om vals positief te geven. dus zou morgen testen met een ander merk
Hey Nathalie, hoe kan dat nou? Ik zag wel 2 streepjes bij je vorige testen hoor. Heb je niet gewoon veel gedronken?
Nou meiden ik heb 3x getest en volgesn mij zijn ze nu wel duidelijk. (zie mijn album) Al hoewel vindt het echt onwerkelijk allemaal.
Hoi Vandaag toch maar weer getest maar negatief. Dus even wachten of ik ongie word. Waarom wilen we ook altijd zo vroeg testen, kunnen beter wachten tot no je nod dag, ben ook zo ongeduldig. Ach en anders weer ronde klussen Groetjes