tis een lang verhaal.. in t negatief is er wel degelijk wat te zien.. en op de foto dus ook.. maar goed.. dat zie ik dan he.. heb m de 19e gedaan.. vond m toen ik de keukenkastjes aan het doen was.. en dacht.. kan mij het schelen.. heb er meteen binnen de tijd foto's van gemaakt maar zag er verder niet veel op.. test heb ik weggegooid.. nu zet ik de fotos op mijn pc en bekijk ze nog s en nu zie ik dus dat streepje.. heel raar.. als het positief zou zijn dan zou ik zeker al 8 wk zijn, maar goed dat kan al eigenlijk niet... vroeg me gewoon af of jullie ook wat zagen.. ging me niet om te weten of ie positief is voor nu..maar goed..
heb vorige maand een vmk gehad en daarna alleen maar negatieve tests gehad.. dus het hcg is wel weg..
in mijn album staat ie groter.. mocht t wel van deze maand zijn dan mag mijn man zijn zwemmers laten testen op snelheid drugs ofzo.. we hebben t 1 keer gedaan met jasje op dg 10.. kan op dg 14 mijn ei hebben gehad dus dat zou zonder jasje nog te verklaren zijn, maar met condoom.. ze kunnen er langs glippen dat heb ik zelf al s ondervonden, maar zal toch niet nog een keer gebeuren..dan zou ik een 28 dgse cyclus moeten hebben en heb ik dus 3 dgn voor nod getest met deze.. dus dan zou het te verklaren zijn.. maar in die sprookjes geloof ik niet zo...vond het gewoon raar dat het streepje me in het echt niet is opgevallen en nu op de foto wel...vandaar dus de vraag.
Heel eerlijk? Ik zie m ook niet.. tot ik m wil zien.. dusja.. als ik ernaar zoek denk ik heeeeeeeeel licht wat te zien.. maar of ik denk dat t hcg is?.. nee niet echt.. moeilijk he dat je mannetje niet wilt klussen?
Ik heb mijn testjes van dag 12 en 13 na ovulatie maar door de scanner gehaald.Mijn camera is niet zo je van het en ik krijg het niet op de foto.Heb wel de test open gemaakt anders kreeg ik mijn scanner niet goed dicht. Ik ga uit van indroogstreepjes.Wat denken jullie? Foto in mijn album.
stom he.. oh ik vind t helemaal niet erg hoor als t niks betekend nu.. heb liever dat manlief en ik er samen voor gaan. nog een keer zo dubieus een zwnagerschap in gaan is niks waard.. dus heb liever dat het niets betekend.. maar blijf t raar vinden dat t me nu pas opvalt..
Sorry bruis! even voor de duidelijkheid, heb t in t nodforum ook al uitgelegd.. doordat ik een kapot beeldscherm heb wat dan in de blauwtinten gaat zag ik t niet.. met normale kleuren wel.. en hoop dat je t niet erg vind maar heb ff geknutseld met je test bruis is dit duidelijk of niet?!
@nessy, zo op het eerste oog zie ik geen 2e streepje. Maar ik geloof niet zo in indroogstreepjes. Ik bedoel, heb de afgelopen jaren best wat testen gedaan en nog nooooooooooit een indroogstreepje gehad, bij welk merk dan ook. Niet na een uur, niet na een dag en zelfs niet als ik ze na een week tegen kwam met het legen van het prullenbakje.
@Wendelaa....ik heb altijd indroogstreepjes. Maakt niet uit welke test ik gebruik.Ik heb echt al heel wat testen gebruikt de afgelopen jaren.Ik wou dat ik die streepjes niet had. Vind het zo irritant want je krijgt dan toch weer wat hoop.
Echt waar! Dat is zeker irritant als je ze altijd hebt. Hoe kan dat dan, dat de een ze wel altijd heeft en de ander nooit.... Je zou ze bijna aan gaan klagen
@ Wendelaa... Goede hoop hoor! Vind m eigenlijk wel duidelijk, licht maar goed aanwezig... en nu hoper dat ie snel dikker wordt! @ Bruisje... Eerlijk waar als je heel goed kijkt, zie je daar idd een lijntje vreemd he @ Nessy.. Hoop dat je snel zekerheid krijgt meis.
@nessy.. die van 13 dpo is die van kv? dat is echt geen indrooglijntje hoor.. hij is hartstikke roze.. indrooglijntjes zijn grijs niet roze..
en die van 13 dpo is ook duidelijker dan 12 dpo... dus wta dat betreft. .ziet t er best goed uit, maar dat is mijn mening dan he...
Ja...het zijn de Kruidvat cassette testjes. Ik heb ze gehaald omdat ze goedkoop zijn. Misschien moet ik een andere test halen? Op 12dpo leek de Matcare midstream ook een schaduwlijntje te hebben.Maar had er geen meer.
13 dpo is absoluut geen indroogstreepje! Dat kan ik wel zien zo. Hoeveel dagen meot je nog tot je NOD?
Gemiddeld komt mijn ongie rond dag 15/16 na ovulatie volgens fertilityfriend.Met een uitzondering hier en daar. Als je op mijn banner klikt zie je mijn tempkaartjes. Volgens FF is mijn testdag a.s zondag.