@Bikkel5126...volgens mij is die van mij net een nipje lichter. Ik doe morgen nog een test en dan zie ik wel of het wat donkerder word ook al denk ik dat het indrooglijntjes zijn. Ik hoop zo op een wonder....
@nessy.. ik kan me je onzekerheid wel voorstellen.. ik zie dat je iui doet.. ik weet t niet hoor maar kan het niet zo zijn dat je daardoor sowieso wat hcg aanmaakt? daardoor misschien vage lichte lijntjes krijgt en dat t bij de innesteling fout gaat, ongi wordt en dus denkt dat je indrooglijntjes krijgt? misschien domme redenatie hoor, heb er geen verstand van, maar die van 13 dpo is echt geen indroger en is ook donkerder dan die van 12 dpo.. daar zie ik eigenlijk weinig tot niks op.. vandaar.. als je m in t negatief zet is ie ook duidelijk..
ik heb trouwens bij die van kv.. die goedkope nog noooooooit een indrooglijntje gehad.. ja 1 keer 4 dgn nadat ik de test had gedaan. toen zag ik heeel in de verte iets dat op een tweede lijntje leek. de dagen daarvoor zag ik helemaal niets... hoor ook nooit iets over indrogers bij goedkope kv testen.. iedereen is er lovend over.. incl ikzelf...vandaar dat ik misschien zo positief ben...hoop het allermooiste voor je...
Ik heb inderdaad 15 dagen geleden een hcg injectie gehad maar dat moet allang uit mijn lijf zijn.Ik doe morgenochtend gewoon nog een test en hoop op een wonder.Ik denk dat ik mezelf ook een beetje indek want ik heb veel miskramen gehad en ben bang dat als ik wel zwanger ben het weer fout gaat.Ik test gewoon morgenochtend en dan laat ik wel even weten hoe of wat. Misschien moet ik gewoon wat meer geduld hebben.Ik test tenslotte ook voor nod.
nou dat geduld heb ik ook niet hoor.. drama maar ik accepteer t van mezelf..whahahha.... ik ben benieuwd... kom morgen zeker kijken..
@nadineke.. hier gaat t goed hoor.. wacht op mijn ongi....verder geen echte bijzonderheden.. oogkleppen werken prima..whahahha[/quote] Meid het is wat ,ken het gevoel ,ik duim voor je!
@Robertha...nee ik heb nog niet getest. Ik verwacht vandaag(over 1 uurtje) de post met een paar matcare testjes en ik ga dan testen. @Huismus.....GEFELICITEERD!!!
@Huismuis; GEFELICITEERD! Duidelijker kan niet. Heb nog een 2e foto in mijn album gezet...de bovenste is van vandaag. Maar t begint te vallen...IK BEN WEER ZWANGERRRRR
Hey dames, even een vraagje zouden jullie even naar mijn test in mijn album kunnen kijken? ik heb nu al getest omdat mijn cyclus niet helemaal klopt. ik heb ook nog een ovulatie test gedaan en die is iets donkerder als normaal na mijn ei. ik heb wel lichte ongie gevoel al een paar dagen. maar ja ik kan het niet meer goed inschatten of er echt een 2e streepje staat. XXX Gusam