ik heb de orginele foto geplaatst maar die is heel onduidelijk. ik kan het streepje wel heel licht met het blote oog zien. XXX Gusam
Goh, ik wist niet dat kruidvattestjes ook al een indroog lijntje hadden. @ Gusam: Ik zie ook geen 2de streepje. Heb je de macrostand gebruikt?
wat is een macrostand ik zie het wel met de blote oog, ik laat hem straks wel kijken. hij weet het verschil niet tussen ovu en zwangerscahps testen. als hij ook het streepje ziet ben ik niet gek
Gusam.. ik zie misschien wat, maar de foto is gewoon te wazig...over een dag of 2 nog s testen.. dan zou ie normaal gesproken donkerder moeten worden..
Na verschillende lichtposi testjes ben ik vandaag ongie geworden. Op naar een nieuwe ronde! @Gusam....Gefeliciteerd!!!
@Bruisje....we willen even geen MMM dus geen injecties en IUI deze maand.Even rust op dit gebied en kijken wat de volgende stap is.Even alles op "normale" en natuurlijke manier. We proberen het dus wel....maar zonder die MMM.
hey meiden! alles oke? Ik deed derstraks men ovutestje,die werd plots donkerder dan anders,heb al hele tijd een 2de lijn staan,dus ging ervanuit dat men ei nog moest komen,heb voor de lol een zwangerschapstest gedaan,heb er van babyboomshop,en er kwam direkt een tweede lijn op! huh? camera(batt.)is leeg,dus kan het nog niet in mijn album zetten,maar de lijjn verscheen direkt,en is ROZE. men vorige cyclus dacht ik was 47dagen,zou deze nu verkort zijn,en ben ik dan zwanger? jeetje,men hoofd slaat nu echt op hol...
@ Hannelore.. : Zorg es even dat je camera batterijen op geladen zijn en plaats es een foot zo te horen ben je hardstikke zwanger! .Als dit je tweede cyclus is na de pil kan het zijn dat je nu kortere heb en zwanger ben .. WOowww spannend :
ik heb al paar keer gaan kijken naar de test,en de lijn blijft toen ik niet zwanger was,stond er helemaal geen streep,en nu wel.. hij is roze en zichtbaar toch?
is dat een ovu test of zwangerschapstest? een zwangerschaps test als ik het goed lees... dan zou ik zeggen zwanger hoor..