Hannelore ! Oh wat spannend ! Ik zal je sterker vertellen ik heb die testen ook gehad en bij mij kwam helemaal geen streep ! Naar mijn idee hebben die ook absoluut geen indroog lijntjes of schaduw lijntjes! en ik zie duidelijk een roze streep ! Hoop het zo voor je
Nou IK heb pas echt een VAGE test! De testen die ik heb.. die vlekken! :S er komen roze vlekken in t schermpje en die maken t aflezen niet makkelijker.. deze test neem ik niet echt serieus omdat ik t "streepje" nu pas ontdek, ver na de afleestijd (al moet ik zeggen dat ik er gister eentje had die na UREN pas duidelijk was en stopte met verkleuren! ) t plaatje staat in mn album.. en ik weet niet wat ik ervan moet denken.. wat ik denk te zien is een heeeeeeeeeeeeee licht posi streepje, zon stomme vlek erbij/doorheen en een blauw misdruk ietsje aan de onderkant.. maarja.. dat zeg ik.. door t vlekken van de testen weet ik t niet meer hoor! Ik ga echt morgen andere halen en doen! Edit: Mn banner heb ik zo staan omdat ie anders opnieuw begon, vrijdag was mn NOD uitgaande van vorige cyclus, vandaag 14dpo.
andere test doen zou ik zeggen.. Als deze testen alleen maar vlekken..! zonde Waar heb je ze gekocht.. zou even een klacht indienen of geld terug vragen
Hmm,dat is zeker ene vage test! ik zou hem ook niet als gelukt beschouwen al is hij volgens de controle streep wel goed. Morgen/zo snel mogelijk maar opnieuw testen?
Nou ik kan t nog vager vertellen.. deze verkleuren dus! Al heb ik t idee dat ze dat pas echt doen als ik ze opengesloopt heb om beter te kijken maarja, dat moet toch niet de test doen veranderen toch!? Nu is de vlek alweer heel anders en als je de roze "achtergrond" wegdenkt is ie positief.. terwijl ie eerst negatief was (kan nu zien waar de teststreep zit) dusja.. ik heb hier niks aan! blijf t vreemd vinden en ga morgen KV testen halen als ik eraan kan komen.. deze beschouw ik als negatief.
dat zou goed kunnen dat als je de test open maakt dat je urine er dan overheen komt.. Dan kan het gaan vlekken.. Of waren de vlekken er al toen je de test nog niet open had gemaakt ? Laat ze anders eerst goed opdrogen voor dat je het omhulsel er af haald! Nou ik hoop in ieder geval dat het wel een positieve test is.. Want indd.. als je die vlekker weg denkt denk ik ook wel licht een 2e streepje te zien.. Dus wie weet
Nee er is sowieso geen urine overheen geweest! en als ik t omhulsel eraf had (dat was trouwens na enkele uren hoor!) veranderde t gewoon helemaal van kleur enzo.. eerst dacht ik misschien door mn vingers ofzo.. maarja.. daar moet zoiets toch niet op reageren?! Ik blijf duimen en doe morgen gewoon andere en dan laat ik m dicht!
meiden willen jullie even mij album kijke.. de test is in het echt nog iets duidelijker.. hij is van afgelope vrijdag.. moet morgen ongi worden.. rest van de testen. CB KV PREDICTOR waren allemaal nega De positest is getest met ochtendurine..
hoi meiden dank je we hahhaa jaa het zijn heel veel soorten testjes.. ovutesten. zwangerschapstesten.. Maarmeiden.. deze test was afgelope vrijdag.. heb vandaag weer een test gedaan van babyboomshop.. wel met middagurine.. en die geeft weer niks aan? geeft die test me valse hoop
Ik zie ook een streep, maar net als Kweb zegt nog even testen met kruidvat 2 voor 4,99. De test van babyboom gaf bij mij ook iets later de 2e streep, terwijl kruidvat um allang gevonden had. Succes!
hoe vaak test jij wel niet op een dag doe gewoon morgen een kruidvat test,die zijn goed en betrouwbaar
@ missflower: Hahaha nou toen ik voor mijn mk zwanger wilde worden,, maakte ik heel veel mee,, elke maand dacht ik wl weer zwanger te zijn,, heb toen heel veel van die dipsticks gekocht,, die kon je toen heel voordelig in XXL packs kopen,, en dat had ik toen gedaan,, maar toen ik ze had besteld.. bleek ik ook zwanger te zijn.. dus k heb nu alll die testen hier thuis klaar liggen,, en ja nieuwschierig ben ik heel erg.. vandaar meerdere testen