@pam...kun je een grotere foto maken.. iets dichterbij.. kan t zo niet goed zien.. denk wel wat te zien en ik ben kv + expert!.. hihihi
Nee dat kan helaas niet met mn telefoon! misschien groter wel.. maar dichterbij niet.. ga ff proberen maarja.. is nu wel te laat volgens de bijsluiter he
@pam: ik heb helaas valse positieve gehad met kruidvat, ik adviseer je de andere kruidvat of trekpleister test te doen.. @bruisje en babs: ik hoop het echt maar ben zo bang voor een vals lijntje.. je gaat je eigenlijk afvragen waarom je test want geloof de uitslag toch niet hahahaha nou ja als ie morgen/overmorgen duidelijker is dan geloof ik het wel! @lovecouple: gefeliciteerd!
ik had m nu zelf iets vergroot.. wordt ie heeel onduidelijk van , maar t +je is wel goed zichtbaar hoor... PAM
Nou na nog s kijken, hij is gewoon heel negatief hoor.. niet zwanger.. dikke pech klaar. en ik baal zo als een stekker dat ik wel kan janken! stom he..
@pam: bij mij verdween het streepje ook.. ik vertrouw hem gewoon niet, doe gewoon een andere dan weet je waar je aan toe bent
och meid toch... maar ik zou over een dag of 2 nog een keer testen, maar dan de goedkope van kv nemen he.. dit zijnook rotdingen...
die wilde ik ook, maar hebben ze hier dus niet.. en ben nu half in staat om ervoor naar stad in de buurt te rijden maar de auto is stuk dus dat kan geeneens.. ik zou gewoon wel een discussie met dit ding willen voeren nu! kuttest! ben t niet met m eens, en ik heb meer argumenten!
@bruisje heb je alweer toestemming van je wederhelft? ik heb weer en nieuwe test in mijn album die is van gister. ik kan er niet meer omheen. XXX Gusam