Ik heb mijn testjesfoto ook in mijn album gezet. Helaas nog geen met ochtendurine gedaan. Dus morgen doe ik er nog 1 En dan hoop ik ook een betere camera te kunnen vinden voor de foto want deze is k**!
hey meiden,ik heb men banner voorlopig weggedaan.. Ik zit vol twijfels,kv test gedaan,en ik denk licht iets te zien maar ... onduidelijk.
vervelend he die onzekerheid.. vind ik ook hoor.. wacht eerst tot na nod voor ik echt zekerheid heb.. heb mijn test nu ook in album staan overigens
Hey , trutje ,positief hoor , Pam ,toch gek want ik lijk iets te zien! Bruisje ,hoe maak jij het nog ? Gusam, dik positief e! Hier zijn we overgeschakeld vanaf morgen naar mijn oude pil Meliane en dan zien we wel want had weer veel te veel bloedverlies ondertussen als ik de pil nam
he meiden heb net thuis weer 3 testen gedaan hahaha.... en ikz ag al bij alle 3 de testen een streep komen.. moest weg.. dus als ik zo thuis kom heb ik zowieso weer 3 strepen yeah ±D
Hannelore op de foto van 12:13 zie ik wel degelijk 2 strepen hoor. En de teststreep is ook nog eens net zo breed en roze van kleur
Ja.. eentje had denk ik ook genoeg geweest Vooral als je dezelfde urine hebt gebruikt.. Zonde van de testen Had je beter kunnen bewaren..?!
Ja maar dan kan ze niks aan doen.. de één heeft een rookverslaving en zij heeft een testverslaving (sorry meis hihi)
owh.. hannelore.. bah wat een onzekerheid.. snap t best hoor, maar je bent echt wel zwanger.. en de testverslaafde..whahahahahaha.. geweldig.. 3 in 1 keer.. helemaal goed.. en als je er genoeg hebt.. LEEF JE LEKKER UIT MEID.... ik zou exact hetzelfde doen..hihihhihihi.....en euh.. GEFELICITEERD NOGMAALS... NADINEKE.. hier gaat ie goedhoor.. ongesteld..Heerlijk..alles doet t nog..whahahaha...en bij jou? andere pil zag ik..? ik slik nu mycroginon 50...
Nee hoor trutje niet op jouw , vond het gewoon grappig klinken En ls je zulke mooie lijntje krijgt ben je gewoon ZWANGER Hier van Gestodelle 20 terug naar Meliane (die nam ik van mijn 18 jaar al) en nu maar hopen op vlekkenloze (bloedloze 21 dagen) na dit bloedverlies Want ik VERVLOEK altijd wat hier achja ,nu toch ff gen baby , nog wat rust ben aan't afslanken en dit bevald me prima (ventje ook)