foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Vanochtend, 11 dpo, getest. Aan de vroege kant, ik weet het, maar geduld is niet mijn sterkste kant. Na 3 minuten zag ik nog niets. Test weggegooid dus. Ga ik vervolgens 30 minuten later douchen, tref ik deze test (die album) aan in de prullebak... (heb hem er niet net zo duidleijk op kunnen krijgen als ik hem irl zie...) Ik weet dus niet wanneer de streep ontstaan is. Hebben jullie dit eerder gehad? (ik niet namelijk) Ben ik nu 'slachtoffer' van de indroogstreep? Ga zaterdag weer testen, ben benieuwd...

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Odess:
    Ik zie hem ook en vind hem aan de dike kant voor een indrooglijntje,misschien over een paar dagen opnieuw testen want dan zal je waarschijnlijk een duidelijkere lijn zien verschijnen :D

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ja KIJK zo had ik het ook toen ik zwanger was van mijn zoon!
    en echt na 10 minuten dat ik niets zag!
    en wel na 30 minuten!

wil je niet blij maken met niets... maar ik heb nooit geen nieuwe test meer gedaan ... maaar wel een zoon erbij gekregen

4. YellowButterfly

Oe spannend :D Ik vond hem ook te dik voor een indroogstreep (hij is volledige breedte) en hij is ook roze... *Beeb als je daar bent, hou je goed vast* :D

5. babs81

babs81 Niet meer actief

ik vind gewoon DOM dt je naar 3min niet meer mag kijken!
    ik heb toch bewijs!
    luister naar je gevoel ;)

en ja beep HOU JE VAST YOEHOEEEEEEEEEEE

6. YellowButterfly

Haha op deze test staat dat je na 15 minuten niet meer mag kijken, maar ik heb ook geen 15 minuten gewacht. Je moest minimaal 3 minuten wachten en dan kijken. Dat heb ik nog net gedaan en toen heb ik hem weggegooit :+ Wat er daarna gebeurd is... Pfoe vind ik het wel spannend hoor!

Ik heb trouwens altijd begrepen dat een streep alleen reageert op HCG? Anders kan hij er toch niet komen?

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Idd heel spannend!

Ga je opnieuw testen en wanneer?

8. YellowButterfly

Zaterdag in ieder geval weer... Maar dat zeg ik nu heel stoer, weet niet of ik het volhou, haha!

9. babs81

babs81 Niet meer actief

vrijdag is ook mooi:p
    gewoon volhouden

10. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Odes , ik zie m ook hoor !
    Ik heb ook een half uur moeten wachten voordat er op m'n test EINDELIJK een hele lichte roze streep ontstond..
    Sommige testen duren gewoon wat langer ;)
    Maar ik zie m duidelijk , ik heb zelf ook zo licht getest & check m'n banner.. ;)

Spannend meid !
    Ik duim voor jou , en natuurlijk voor alle dames die ook gaan testen deze week en proberen zwanger te worden ! :baby:

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zie hem ook! :D Hij is wel licht maar ze zeggen een streep is een streep....

Al weet ik niet goed of je dat moet geloven. Ik heb drie zulke testen gehad, eigenlijk nog een stuk duidelijker.. Maar daarna drie negatieve testen.. de dokter wil nog afwachten omdat hij denkt dat de kans klein is als die drie testen daarna negatief waren.
    Ik voel ook bijna niks meer (in tegenstelling tot het begin) behalve veel krampjes en steekjes, veel moe overdag en 's avonds niet kunnen slapen.. En sinds eergister heb ik t gevoel alsof mijn buik dikker wordt. :confused: Niet echt te zien, maar wel te voelen..
    Ik ben vandaag al 76 dagen overtijd dus ik denk dat ik toch maar eens ga eisen dat er gekeken wordt....... Iig ga ik vanmiddag nog een test halen voor de zekerheid.

Even een vraagje, hoe krijgen jullie die testen zo duidelijk op de foto/ Ik heb het toen geprobeert maar de fotos werden of heel wazig, of erg overbelicht..

12. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Wow ! 76 dagen overtijd ?! :confused:
    Dan zou je toch echt zeggen dat je harstikke zwanger bent meid !
    Jeetje dat is echt vervelend , je moet er echt achter aan gaan hoor en zeggen dat ze er naar moeten kijken !

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja ik wil nu toch wel eens zekerheid.......

Weet iemand misschien of ik hiervoor ook een verloskundige zou kunnen bellen zodat ze een echo maken? Of moet ik echt naar de huisarts voor een bloedtest?
    Bij mijn zus was er namelijk niks te zien op de bloedtest en bij een echo bleek dat ze al 12 weken zwanger was.... Dus al zou ik een bloedtest doen, en die zou negatief zijn, zou het vrees ik voor mijn gevoel nog niks uitmaken...

14. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    @Duchess....gewoon een verloskundige opbellen en uitleggen wat
    er aan de hand is.
    En anders misschien een afspraak maken bij een echo buro
    als niemand anders je wilt helpen?

@Odes...ik zie een streep. :D

15. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden,ik vrees dat het toch niet zo is hoor...

kheb slecht voorgevoel eigenlijk,men ovutest is nu stuk lichter ook,en zw test zegt zeer weinig meer:s waarom heb ik dan een posi test gehad?

*diepe zucht*

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik wilde hier ook nog effe mijn 2 testen spammen. Ze schelen 1,5 dag en de laatste is nu echt een stuk duidelijker :)

Hannelore, misschien toch te vroeg getest?

17. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    @trutje....nou duidelijker kan niet.Gefeliciteerd meid!! :D

18. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    @ Trutje Proficiat!

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Trutje:

Gefeliciteerd das een hele mooie duidelijke test!

20. YellowButterfly

Meiden, net weer een test gedaan en na 5 a 6 minuten stond hij er hoor, een tweede streep! Volgens mij ben ik zwanger (maar besef het nog niet echt, ben bang dat de streep zo ineens weg is)

Deel Deze Pagina