5 dagen voor je nod is ook nog wel erg vroeg. Dat ie nu negatief is zegt ook nog niks denk ik. Ik teste begin maart 2 dagen voor mn nod negatief en bleek toch zwanger.
Weet ik, ik testte ook echt uit pure nieuwsgieigheid, moet ik maa rniet meer doen. Was tip van collega.... zal haar even bedanken, haha Ik wacht gewoon af en dan zien we wel. Heb veel geduld gekregen na mijn mk, ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, nu nog blijven! Dusssssssssss even geen testjes meer voor mij maar wachten op mijn nod. Sann wel lief berichtje hoor, ik laat over een weekje wel even iets weten. Zie dat je een mk hebt gehad, hoe is het met je? Liefs
@anette, sorry maar ik zou de romed testen niet meer gebruiken. Ik heb zelf in januari 2 dikke positieve testen van de romed gehad maar was niet zwanger. De lijn bij mij was net zo dik als de controlelijn. Achteraf bleek dat ik nog niet eens mijn eisprong had gehad... Beter kan je de testen van Mat care (hier van de site) of het kruidvat nemen. Die testen ook vroeg, zijn niet duur en wel betrouwbaarder!
Jeetje dat lijkt me echt erg, als je gewoon 2 x positief test en je blijkt toch niet zwanger... wat een domper!
Hallo Intussen weet ik wel dat romed niet zo betrouwbaar is, dus dat beschouwen we maar als een miskoopje..... Nog een weekje en dan weet ik meer. Zoals gezegd wacht ik daar nu gewoon op. Wie weet? Slaat ook nergens op dat ik eerder heb getest (wat ben ik toch een nieuwsgierig persoon, kon het gewoon niet laten en toen die streep, vond het al gek) Maar de hoop is er nog steeds totdat tegendeel is bewezen. Groetjs
Ja dat was ook heel erg vervelend. je bent toch blij. Ikheb ook wel negatieve testen van de romed gehad. Toen ik nl. een paar dagen later nog eens wilde testen omdat ik mijn arts moest bellen was ie negatief. Gelukkig ben ik er zelf achter gekomen...
Het gaat wel. Begin me langzaam wat beter te voelen. Hoop nu heel erg op dat het weer raak is. spannend dus en een beetje dubbel
Hoi Ik voel me er neit vervelend over hoor, ik heb op 1 maart een curretage gehad en ik voel me sinds een paar weken weer helemaal oke, dat is voor mij nu het belangrijkste en de rest komt wel (of is er toch?) Is ook pas de eerste ronde na mk, dus begin is gemaakt. Moet natuurlijk niet al te lang gaan duren, Groetjes
Nog iemand een test in de aanbieding ? Vind het altijd zo leuk om te bekijken en hij stond alweer zo ver naar bendeden... Komt u maarrrrrr
hoi ik had vorige maand ook een valse positieve test van romed paar dagen voor nod ik test nu alleen nog maar als me nod er is en niet eerder want je leest zoveel dat er nog van alles mis kan gaan tot die tijd. maar goed die keus is voor iedereen anders. hoop dat ik zondag een echte positieve test mag hebben liefs patricia
wanneer ga je testen , begrijp je schrik. Ben ook 2 dagen overtijd geweest vorige cyclus was eens een uitspringer van enkele dagen.