Dank u Dank u Hoop het zelf ook ... @ jojo, ik ga na GTST testen .. Heb net 1.5 glas melk op dus die moet ik eerst uitpiesen 8)
missflower: ik heb die testen ook gehad, en bij mij kwamen op allebei de testen een heel licht ROZE streepje! uiteindelijk niet zwanger! Ik zou gewoon of een andere test doen.. of wachten op een duidelijkere streep.. met z'n licht streepje op die 2 testen zou ik nu nog even nergens van uit gaan.. Maar wie weet en hoop het voor je dat het raak is !
Nou hier ben ik dan, met een test voor me neus.. Tjaa, wat zal je er van zeggen.. Je ziet hem haast niet ! Net zo vaag streepje als die van de etos. Ga vrijdag pas weer testen!
hee babs.... jaa gaat goed hahahahah heb er al weer heel wat gedaan.. vanmiddag had ik er 1 gedaan.. met 2 ovutesten.. maardie had ik in me jas zak gedaan.. omdat ik bij schoonmoeder ging eten.. en toen waren ze een beetje kapot gegaan.. net weer een dipstick van sensitest gedaan.. en weer posi, heb de verloskundige gemaild..ze zei als je volgende week nog een posi streep heb gaan we een afspraak maken ikhoop het zoo
ja ik denk wel dat ik zwanger ben maar ben nog een beetje aan het sukkelen met testen die posi en nega zijn.. digitale geeft nog niets aan.. ik ga ff fotoos maken voor jullie.. zet ik ze in me album
meiden ik heb in totaal 16 positieve testen hahaha... En die wie ik toen straks heb gedaan is wat donkerder positief
over 2 dagen weer doen... wedden dat ie veel donkerder is! GEFELICITEERD! JIJ moet nu dus ook even vpoorzichtig je banner aanpssen!
haha ja ik ben nog een beetje onzeker hoor.. want die dipstickss zijn allemaal posi.. maar heb zo sentitest gedaan met een hartje.. en die was nega.. dus snap er toch niks van.. Heb bij sensi en babyboomshop alweer nieuwe testen besteld.. voor deze week nog haha. als ik a.s. dinsdag nog posi testen heb ga ik bellen met verloskundige voor een afspraakje..