en over me foto's k heb er wel een paar ik ga ze even bewerken dat jullie weten wat ik bedoel.. maar die van net krijg ik ngniet goed op beeld.. ze komen er aan
haha nou heb nog maar één in huis.. als het streepje morgenochtend duidelijker is geworden dan koop ik zo'n digitale conceptie.. die kun je ook 4 dagen van te voren doen...
lovecouple, kan je geen foto maken van alleen zwangerschapstesten zonder die ovutesten erbij (als je toch bezig bent ) Ik denk ook wel dat je zwanger bent maar waarom doe je niet zo'n kruidvattest, ik had dat ook met die dipsticks, vage streepjes en kruidvattest duidelijk positief.
weet je waarom ze dat niet doet>? omdat ze dan niet meer kan testen sorry ben melig! maar denk wel dat dat de reden is... wedden dt ze zo doorgaat tot einde zwangerschap hahahahha
nee, maar wel spelen met de testen en nieuwe foto's maken, terwijl ze daar mee bezig is kan ze in ieder geval geen nieuwe testen doen
@lovecouple: eerlijk gezegd snap ik het ook niet zo... die streepjes zijn duidelijk aanwezig maar het blijft vreemd dat andere testen niet posi zijn dus in hoeverre vertrouw je op deze testen? ik zou toch echt voor een andere gaan want di emoeten inmiddels wel posi aangeven