@babs lekker ding ben je haha...neem maar een lekkere borrel heb je wel verdient..@butterfly hou je in de gaten want ziet er goed uit.@lovecouple..je moet er een boekwerk van maken..hihi
ohnee vanaf 4 januari.. test ik ovutesten.. sins een week ook echt zwangerschapstesten.. maar heb van te voren ook wel een paar tesjtes geddaan
Ja idd, je hebt straks een heel boekwerk wel leuk hoor .. Ik heb nu 3 testen gedaan in 3 dagen haha.. En heb er nog 3 liggen
@lovecouple: vind je het niet zonde van je geld want best prijzige hobby zo.. 25 waren toch ook meeeeeeeeer dan genoeg hahaha ik heb zojuist digitale test besteld en die komt hopelijk overmorgen binnen want zie overal streepjes haha
ik wil ze kopen als je over hebt stel je hebt er nog 1 nodig,, wil ik ze GRAAG kopen... heb ik weer 7 dagen plezier!
ja het gaat er echt snel doorheen bij mij ook..smorgens ff 1.. savonds 1 smiddags 1.. het is zooo verlijdelijkkk
ze kijken je gewoon steeeds aan akelige dingen ze moeten ze eens gaan verkopen zonder die rot ogen ik test zelfs al ik ongie ben... stel je voor