ik woon in groningen @lovecouple; waarom ovu testjes, die beteken nou toch niks meer.. @all: ik ga zo me bed in dus niet meer zoveel kletsen want dan moet ik zoveel terug lezen... weltrusten
hahahaha... Kan leuk zijn hooor knutselen enz... nieuwe ronde weer dan he! is ook altijd wel weer zenuwslopend en spannend.. @ missflower, ik heb zoooveeel ovu testen.. ze moeten toch op hahahah nee ik vind altijd leuk.. ff kijken wat ze nog aangeven.. Ik moet jullie wel zeggen... soms zijn die ovuteste ook de kluts kwijt.. dan weer posi.. dan weer wat lichter.. dn weer donkerder..
merk wel dat ik big boops krijg.. pfff... normaal altijd wel een 85B/soms C.. maar nu gaan ze helemaal in de rondte groeien.. een 85C is nu aan de krappe kant
He Girllzz... Ik ga lekker slapen.. kan niet wachten tot het morgen ochtend is Nou Babs doe rustigg aan he! Niet te veel borrelen En de rest van de meiden.. Weltruste.. En Test.se Tot morgen meiden xxxx
Meiden, Willen jullie weer ontopic gaan. Het gaat hier om foto's van vage en duidelijke zwangerschapstesten. Fijne dag allemaal. Groetjes Elvira